شیائومی ۱۳ اولترا موفق به دریافت تاییدیه 3C شد

اقتصاد ۱۰۰ - پرچمدار جدید شیائومی به تازگی موفق به دریافت تاییدیه 3C از کشور چین شده‌ است.

شیائومی ۱۳ اولترا موفق به دریافت تاییدیه 3C شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام ،شرکت شیائومی در هنگام معرفی پرچمداران جدید خود یا همان سری شیائومی ۱۳، از نسخه اولترا رونمایی نکرد؛ اما باور‌ها بر این بود که عرضه این گوشی به تعویق افتاده و خبری از کنسل شدن نسخه اولترا در کار نیست. شیائومی ۱۳ اولترا اکنون با شماره مدل 2304FPN6DC موفق به دریافت تاییدیه 3C از کشور چین شده است. این گوشی از شارژ سریع ۹۰ واتی پشتیبانی کرده و با آداپتور مدل MDY-14-EC این تست را پشت سر گذاشته است.


 

با توجه به مشخصات جذاب شیائومی ۱۳ پرو که با اکثر پرچمداران بازار برابری می‌کند؛ شیائومی ۱۳ اولترا قرار است تا یک گوشی واقعا خاص و قدرتمند باشد. به احتمال زیاد، در این گوشی شاهد استفاده از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل دوم یا نسخه پلاس آن هستیم و رزولوشن نمایشگر این محصول نیز 1440p است. به ادعای افشاگران، شیائومی در این گوشی از سیستم دوربین چهارگانه استفاده کرده و سنسور ۱ اینچی سونی IMX989 را برای دوربین اصلی به کار برده است.

در سوی دیگر، تبلت شیائومی پد ۶ نیز با شماره مدل 2304RP50C و حداکثر سرعت شارژ ۶۷ واتی، موفق به دریافت تاییدیه 3C شده است. این تبلت نمایشگری ۱۱ اینچی از نوع IPS LCD با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی را به همراه داشته و احتمالا، شاهد عرضه دو نسخه معمولی و پرو در سری شیائومی پد ۶ هستیم. به گفته افشاگران، نسخه معمولی این تبلت از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده کرده و به احتمال زیاد، نسخه پرو با چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل اول روانه بازار می‌شود.


 

دریافت تاییدیه 3C در کشور چین، معمولا نشانگر این بوده که فاصله زیادی تا عرضه یک محصول باقی نمانده است. با توجه به محبوبیت شیائومی ۱۳ اولترا، احتمالا در هفته‌های آتی شاهد افشای مطالب بیشتری در مورد آن خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : مدیرکل استاندارد استان تهران از ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین…

اخبار سلامت

سینما در سینما