اختصاصی اقتصاد 100 / نماینده مردم کهکیلویه مطرح کرد:

هیات دولت رئیسی زیر سئوال / دولت لاکپشتی به جایی نمی رسد

اقتصاد 100-عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: آنچه در خصوص ساخت مسکن در ذهن دولت بود به تناسب توقع جامعه ازسرعت لازم برخوردار نبود.

هیات دولت رئیسی زیر سئوال / دولت لاکپشتی به جایی نمی رسد

محمد موحد نماینده مردم کهکیلویه در مورد فشارهزینه مسکن بر مردم به اقتصاد 100 گفت:همه به دنبال این هستیم که زمینه اجرای وعده دولت در ساخت مسکن فراهم شود، اما توقعی که در جامعه ایجاد شد با سرعت لازم محقق نشده است.

وی با اشاره به موانع موجود از جمله پای کار آمدن بانک ها تصریح کرد:‌با عبور از موانع دولت بهانه ای بر سرعت بخشیدن به پروژه های مسکن ندارد.البته در حوزه انتخابیه بنده پیشرفت کار وجود دارد ولی انتظار ما سرعت بخشیدن به این امر است.

موحد در پاسخ به این سوال که آیت الله مکارم شیرازی یکی از علمای برجسته کشور مساله تهیه مسکن را دشوار دانستند گفت:باید دولت و آقای رئیسی وعده ای را که داده اند سرعت بخشند واگر مانعی وجود دارد به مردم گفته شود که چرا سرعت لازم ایجاد نمی شود.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تاکید کرد:‌ازکسانی که در مسیرساخت مسکن برای مردم حرکت کردند تشکر می کنیم ولی انتظار داریم حرف ها و وعده های رئیس جمهورسرعت بخشیده شود تا مردم حداقل آثار عملی آنرا را شاهد باشند.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما