حراج بزرگ مدیران خودرو زیر قیمت نمایندگی با 60 درصد پیش پرداخت + تحویل 45 روزه

اقتصاد 100- فروش فوری خودرو رسما تغییر کرد و دیگر خودروسازان طرح فروش فوری خودرو یا فوق العاده را انجام نمی دهند.

حراج بزرگ مدیران خودرو زیر قیمت نمایندگی با 60 درصد پیش پرداخت + تحویل 45 روزه

فروش ۵ محصول مدیران خودرو از امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ شروع می‌شود.

شرکت صنایع خودروسازی مدیران، که با نام مدیران خودرو نیز شناخته می‌شود، یک شرکت مونتاژ خودروی چینی است، که از سال۱۳۸۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز کرد.

این شرکت، مونتاژ کنندهٔ برخی از محصولات شرکت چینی چری اتومبیل می‌باشد که خودروهای این کمپانی را در قالب دو برند فونیکس و ام‌وی‌ام در بازار ایران عرضه می‌کند.[۱] این شرکت از سال ۱۳۹۹ لوگو خودروهای چری را به لوگو اختصاصی خود تغییر داد. مدیران خودرو در سال ۱۴۰۰ به منظور عرضه خودروهای رده بالا کمپانی چری برند فونیکس را تأسیس نمود.

پیکاپ کی‌ام‌سی T8‌ با گیربکس دستی در طرح فروش اقساطی اردیبهشت ماه کرمان موتور به فروش گذاشته شده است. این طرح از روش چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه آغاز شده و در روز 31 اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد. برای ثبت‌نام می‌بایست به وب‌سایت فروش رسمی محصولات کرمان موتور مراجعه کنید.

پیکاپ تی۸ به سه روش اقساط و با قیمت مصوب ۱ میلیارد و 697 میلیون تومان عرضه می‌شود. در روش اول با اقساط ۱۸ ماهه، نخست مبلغ 997,000,000 تومان به عنوان پیش‌پرداخت دریافت می‌شود. تسویه‌حساب به وسیله 6 فقره چک با فاصله سه‌ماهه هر یک به مبلغ 129,201,900 تومان صورت می‌گیرد.

در روش خرید T8 با اقساط ۲۴ ماهه نیز مشتری در ابتدا مبلغ 997,000,000 تومان را به عنوان پیش‌پرداخت به حساب شرکت واریز می‌کند. مابقی پول در قالب ۸ عدد چک با فاصله سه‌ماهه، هر یک به مبلغ 104,354,800 تومان از وی دریافت می‌شود.

در روش سوم با اقساط 30 ماهه، مبلغ پیش‌پرداخت مشابه دو روش قبلی بوده و به 10 عدد چک هر یک به ارزش 80,014,600 تومان احتیاج است. در هر سه روش، نخستین چک می‌بایست در تاریخ 18 آبان 1403 پاس شود. تنها به شرط تسویه نهایی، سند خودرو از رهن شرکت درمی‌آید.

در طرح فروش پیکاپ کی‌ام‌سی T8 ویژه نیمه دوم فروردین‌ماه، این خودرو پس از 60 روز کاری به مشتری تحویل داده می‌شود. اگرچه سود مشارکت و انصراف در این طرح تعریف نشده، ولی جریمه تأخیر به صورت ۳ درصد ماهیانه لحاظ شده است.

جدول شرایط فروش اقساطی جدید کی‌ام‌سی T8 با تحویل 60 روزه و اقساط بلند مدت ویژه اردیبهشت 1403

خودرو جک J4

شرایط اقساطی

قیمت مصوب 1,697,000,000تومان

مراحل پرداخت ۱۸ ماهه ۲۴ ماهه ۳0 ماهه

پیش پرداخت حین ثبت نام 997,000,000 تومان 997,000,000 تومان 997,000,000 تومان

پرداخت‌های آتی 6 فقره چک هر یک به مبلغ 129,201,900 تومان ۸ فقره چک هر یک به مبلغ 104,354,800 تومان ۱0 فقره چک هر یک به مبلغ 80,014,600تومان

مدل 1403

سررسید نخستین قسط 15/ 08/ ۱۴0۳

سود مشارکت/ انصراف صفر درصد

جریمه تأخیر ۳ درصد ماهیانه

رنگبندی سفید، مشکی، قرمز، آبی زنگاری

شرکت کرمان موتور از امروز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 فروش اقساطی محصولات خود را آغاز خواهد نمود.

شرکت بهمن موتور در نظر دارد طرح فروش فوری خودرو ریسپکت 2 را ویژه اردیبهشت ماه 1403 از سه شنبه هفته آینده آغاز نماید.

شرایط ثبت نام نقدی محصولات شرکت بهمن موتور با قیمت قطعی و ظرفیت محدود، به صورت آنلاین از ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 1403/02/18 لغایت ساعت 24 روز پنج شنبه مورخ 1403/02/20 و یا تا زمان اتمام ظرفیت جهت متقاضیان عادی به شرح جدول ذیل ارائه میگردد.

شرکت بهمن موتور شروطی را مطابق موارد مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که تشریح شده، قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه و یا عدم حائز شرایط بودن متقاضی، ثبت نام ایشان از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه فسخ و وجه واریز شده به حساب مبدأ مسترد خواهدشد.

ثبت نام صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق پورتال جامع ایرانی کار به آدرس bahman.iranecar.com قابل انجام میباشد.

رنگ محصولات براساس ظرفیت، اولویت درخواست و اولویت واریز وجه توسط متقاضیان انتخاب می گردد .

ظرفیت انتخاب محصول محدود بوده و واریز وجه، براساس ظرفیت و اولویت درخواست متقاضی صورت میپذیرد.

شرایط فروش فوری خودرو:

بهمن موتور قیمت جدید خودرو رسپکت ۲ را ویژه فروردین ماه ۱۴۰۳ اطلاع رسانی کرد.

ریسپکت بهمن موتور، محصول چینی KAIYI بوده و با نام ژاندو در بازار آسیای شرقی شناخته می‌شود. این خودرو از پلتفرم آریزو ۷ الهام گرفته اما تغییرات ظاهری آن به اندازه‌ای گسترده است که با محصولات چری قابل مقایسه نیست. طراحی زیبا، صندلی‌های اسپرت، کابین جادار و کیفیت ساخت مناسب ویژگی‌های مثبت سدان ریسپکت هستند. در نسخه جدید، صفحه کیلومتر دیجیتال و اهرم تعویض دنده جدیدی اضافه شده است که فضای کابین را مدرن‌تر می‌کند و استهلاک مجموعه پیشرانه را کاهش می‌دهد.

قیمت اسفند ۱۴۰۲: ۱.۰۸۴.۰۰۰.۰۰۰ تومان

قیمت فروردین ۱۴۰۳: ۱.۱۰۶.۱۱۲.۰۰۰ تومان

پیش فروش یا مرحله پیش ساخت در بازار خودرو، تأثیرات مهمی بر صنعت و بازار خودروسازی دارد. این اقدام معمولاً با ارائه تخفیف‌ها یا شرایط ویژه به مشتریان در مرحله اولیه تولید یک مدل خودرو صورت می‌گیرد. تاثیر اصلی پیش‌فروش، ایجاد احساس فوری برای خریداران و افزایش تقاضا در بازار است. این اقدام می‌تواند باعث ایجاد اشتیاق برای خرید، جلب مشتریان جدید، و حتی تسهیل فرآیند تولید و توزیع شود. همچنین، باعث ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان می‌شود و به ویژه در مواجهه با چالش‌های اقتصادی می‌تواند برای صنعت خودروسازی به عنوان یک راهکار استراتژیک عمل کند.

منبع:فردانیوز

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما