قیمت این خودروها به قیمت کارخانه نزدیک شد

اقتصاد 100-رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو گفت: با توجه به روند کاهش قیمت خودرو در بازار، فاصله قیمت خودرو از کارخانه تا بازار بسیار کم شده است، اگر ‌قیمت‌های امروز خودرو را با قیمت‌های چند ماه پیش مقایسه کنیم، می‌توان گفت با ریزش شدید قیمت‌ها مواجه هستیم.

قیمت این خودروها به قیمت کارخانه نزدیک شد

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو گفت: با توجه به روند کاهش قیمت خودرو در بازار، فاصله قیمت خودرو از کارخانه تا بازار بسیار کم شده است، اگر ‌قیمت‌های امروز خودرو را با قیمت‌های چند ماه پیش مقایسه کنیم، می‌توان گفت با ریزش شدید قیمت‌ها مواجه هستیم.

سعید مؤتمنی  بازار خودرو این روزها در شرایط رکود قرار دارد، اظهار داشت: جنب و جوشی در این بازار وجود ندارد،‌ قیمت‌ها تغییر نکرده است ضمن آنکه ‌خریداری هم در بازار خودرو نیست.
 

وی ادامه داد: در چنین بازاری، فروشندگان سعی می‌کنند هر چه سریع‌تر خودروهای خود را بفروشند حتی با پایین آوردن قیمت خود،‌ بنابراین نمی‌توان قیمت ثابتی را برای خودروها تعیین کرد. 

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو بیان داشت: در مجموع در هفته‌های گذشته قیمت انواع خودرو تقریبا ثابت بوده است، در ‌مواردی هم شاهد کاهش قیمت در برخی خودروها بوده‌ایم.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما