نحوه تشخیص اصل بودن ساعت دنیل کلین

طلا و جواهر اقتصاد 100: دنیل کلین یکی از بهترین‌های تولید ساعت است که فعالیت خود را در سال 1970 در ترکیه آغاز کرد. دفتر اصلی دنیل کلین در هنگ کنگ قرار دارد و نمایندگی‌های این برند نیز در بیش از 80 کشور فعال هستند.

نحوه تشخیص اصل بودن ساعت دنیل کلین

 این برند به دلیل ارائه قیمت‌های مناسب، طیف رنگی وسیع و همینطور طراحی منحصر به فرد محصولات خود مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. موتورهای ساعت دنیل کلین که از اصلی‌ترین بخش‌های یک ساعت محسوب می‌شوند، ساخت ژاپن می‌باشند. از طرفی طراحی ویژه این ساعت‌ها منجر به محبوبیت این برند در سراسر جهان شده است. به همین علت نیز برخی افراد اقدام به تولید ساعت‌های تقلبی این برند کرده‌اند. در صورتی که می‌خواهید از تشخیص اصل بودن ساعت دنیل کلین اطمینان حاصل کنید، تا انتها این مطلب همراه ما باشید.

نحوه تشخیص ساعت لوگو دنیل کلین

ساعت‌های دنیل کلین از زمان تولید خود توانسته‌اند، محبوبیت زیادی به دست آورند. اما همانطور که اشاره شد برخی از افراد سودجو اقدام به تولید ساعت‌های تقلبی با نام این برند کرده‌اند. درنتیجه آشنایی با ویژگی‌های این ساعت‌ها باعث می‌شود تا در زمان خرید، محصول اورجینال را انتخاب نموده و از مزایای آن بهره‌مند شوید. برای بررسی ویژگی‌های ساعت دنیل کلین در ادامه با ما همراه باشید.

1-لوگوی برند

برای تشخیص ساعت دنیل کلین اصل بایستی حروف حکاکی شده بر روی ساعت را بررسی نمایید. نکته قابل توجه در بررسی لوگوی برند این شرکت، واضح و باکیفیت بودن حروف آن است. در ساعت‌های تقلبی ممکن است لوگوی برند دنیل کلین به صورت به هم ریخته روی ساعت درج شده و یا حتی اصلا وجود نداشته باشد. بنابراین شما با بررسی دقیق لوگوی برند می‌توانید از اورجینال بودن ساعت مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید.

2-شماره سریال یونیک

شماره سریال در قسمت پشت قاب ساعت مچی برند دنیل کلین حک شده است. این شماره سریال یونیک بوده و برای هر ساعتی متفاوت است و می‌تواند زمان تولید ساعت مورد نظرتان را مشخص نماید. از شماره سریال ساعت دنیل کلین برای یافتن اطلاعات تاریخی و همینطور قیمت‌گذاری‌ها استفاده می‌کنند.

در صورتی که ساعت دنیل کلین مردانه و زنانه را برای خرید انتخاب کرده‌اید، می‌توانید با سرچ شماره سریال آن در گوگل از امکانات و ویژگی‌های این ساعت مطلع شوید. همچنین قیمت دقیق محصول مورد نظر شما نیز از طریق شماره سریال مشخص خواهد شد.

3-کیفیت بالای متریال (استیل زنگ نزن، بند های چرمی، شیشه کریستال)

یکی دیگر از مسائل مهم در زمان خرید ساعت زنانه و مردانه دنیل کلین توجه به ویژگی‌های ظاهری آن است. ساعت‌های دنیل کلین از بندهای چرمی و یا استیل زنگ نزن برخوردار بوده و همینطور دارای شیشه کریستالی هستند. ساعت‌های مچی باکیفیت از صفحه شیشه‌ای مقاوم برخوردار بوده و در برابر ضربه و خراش آسیب نمی‌بینند.

ساعت‌های برند دنیل کلین از جنس فولاد ضد زنگ بوده و همانطور که اشاره شد، شیشه آن‌ها از کریستال معدنی است. هر مدل از ساعت‌های دنیل کلین بندهای مخصوص به خود را دارند، اما اغلب آن‌ها از بندهایی با جنس فولاد ضد زنگ، چرم و همچنین سیلیکون می‌باشند.

4-مطابقت وزن ساعت با مدل اصلی

اگر قصد خرید ساعت از برند دنیل کلین را دارید، می‌توانید با توجه به وزن ساعت از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید. به عنوان مثال ساعت مورد نظر خود را در سایت اصلی این شرکت سرچ کرده و با وزن ساعت انتخابی خود مقایسه کنید. وزن ساعت بایستی با مدل اصلی تطابق داشته باشد. بدین ترتیب می‌توانید از اورجینال بودن ساعت خود مطمئن شوید.

5-قیمت

دنیل کلین از زمان شروع کار خود اقدام به تولید ساعت‌های باکیفیت کرده و در ساخت این محصولات از متریال و مواد اولیه مرغوبی استفاده کرده است. با این حال ساعت‌های این برند از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. اما ساعت دنیل کلین فیک دارای قیمت بسیار پایینی است و خیلی از افراد در این مورد دچار سردرگمی می‌شوند. اما باید توجه کنید که یک ساعت اصل همواره از قیمت معقولی برخوردار است و ساعت‌های دنیل کلین نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

6-دقت عقربه ها

همانطور که اشاره شد، ساعت‌های دنیل کلین دارای مدل‌های متنوع و رنگ‌های نامحدودی هستند و با هر استایلی هماهنگ می‌شوند. این ساعت‌ها با توجه به داشتن یا نداشتن عقربه به دو نوع دیجیتال و آنالوگ دسته‌بندی می‌گردند. در ساعت دیجیتال مردانه و زنانه، زمان با عدد نشان داده شده و در ساعت عقربه ای مردانه و زنانه زمان با عقربه نشان داده می‌شود. اما نکته‌ مثبتی ک در ارتباط با ساعت‌های برند دنیل کلین وجود دارد، دقت عقربه‌‌ی آن‌ها است. به عبارت دیگر این ساعت‌ها از دقت عقربه دقیقی برخوردار هستند و می‌توانند افراد را از ساعت دقیق مطلع کنند.

7-نحوه بسته بندی

افرادی که اقدام به تولید محصولات فیک می‌کنند، برای کاهش هزینه‌های خود از بسته‌بندی‌های بی‌کیفیت استفاده می‌نمایند. بنابراین توجه به بسته‌بندی شیک یک محصول از نشانه‌های اصل بودن آن است. برند دنیل کلین از بسته‌بندی‌های مرغوب برای ساعت‌های خود استفاده کرده و انواع این ساعت‌ها در جعبه‌های جذاب به مشتری ارائه می‌شوند.

8-مقاومت در برابر آب

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک ساعت اورجینال، قابلیت ضد آب بودن آن است. ساعت‌های دنیل کلین در برابر آب مقاوم بوده و از کار نمی‌افتند. درنتیجه امکان رفتن به شنا و دریا با این ساعت‌ها وجود دارد. همچنین در مواقع شستن دست‌ها نیز نیاز به نگرانی از بابت خیس شدن ساعت‌تان نخواهد بود.

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما