آغاز فروش فوق العاده محصول پرطرفدار کرمان موتور / متقاضیان چهار روز مهلت دارند

اقتصاد100- کرمان موتور محصول جدید خود را به صورت فروش فوق العاده عرضه می کند.

آغاز فروش فوق العاده محصول پرطرفدار کرمان موتور / متقاضیان چهار روز مهلت دارند

کی ام سی A5 محصول جدید کرمان موتور ب صورت فروش فوق العاده از سوی این خودروساز عرضه می شود.

متقاضیان می توانند برای در اختیار گرفتن این خودرو از روز 22 اردیبهشت تا 25 اردیبهشت به سایت فروش این خودروساز کرمانی مراجعه کنند.

قیمت اعلام شده برای کی ام سی A5 حدود یک میلیارد و 285 میلیون تومان است. مدیران کرمان موتور قول داده اند تا این محصول جدید خود را بعد از نهایی شدن پروسه ثبت نام و واریز وجه از سوی خریداران طی 60 روز کاری برای آنها فاکتور کنند.

کی ام سی A5 با پنج رنگ سفید، مشکی، خاکستری، طوسی روشن متالیک و قهوه ای متالیک در این طرح فروش فوق اله حاضر است.

نکته قابل توجه در مورد کی ام سی A5 این است که این خودرو پیش از این نیز در بازر خودروی کشور حاضر بوده است. کی ام سی A5 در واقع همان SWM GO1F است که توسط سیف خودرو برای مدتی تولید و روانه بازار خودرو شد. مشخص نیست چرا خودروساز کرمانی این محصول را با نام A5 به سبد محصولاتی خود اضافه کرده است آن هم در شرایطی که می توانست به راحتی یک محصول جدید را از بازار خودروی چین انتخاب و در بازار ایران عرضه کند.

کرمان موتروی ها همانند سیف خودرو تصمیم گرفتند A5 را با موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ به قدرت ۱۵۵ اسب بخار تولید و روانه بازار خودرو کنند.

البته مدیران این خودروساز کرمانی تغییر گیربکس را برای A5 به نسبت SWM GO1F در نظر گرفتند. جعبه دنده کی ام سی A5 از نوع ۷ سرعته دو کلاچه روغنی است و دیگر اثری از گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته در این خودرو مشاهده نمی‌شود.

این تغییر گیربکس روی کاهش گشتاور این خودروی جدید کرمان موتور اثر گذاشته است. SWM GO1F با گشتاور 230 نیوتن متر در بازار حاضر بود اما  نهایت گشتاورA5، 212 نیوتن متر رسیده است.

با توجه به استفاده از گیربکس دو کلاچه تر انتظار داریم که یکی از نقاط ضعف اصلی SWM GO1F یعنی شتاب‌گیری نامناسب آن برطرف شده باشد. محصول سیف خودرو شتاب ۱۲.۷ ثانیه‌ای داشت، اما انتظار داریم حالا این میزان شتاب حداقل حدود نیم ثانیه بهتر شده باشد. البته این بهبود عملکرد در شتاب گیری خودروی جدید کرمان موتور باید در عمل مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

با توجه به اینکه پیش تر A5 در بازار خودرو حاضر بوده باید منتظر ماند و دید مشتریان چه استقبالی از این محصول جدید کرمان موتور می کنند.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما