تبعات برخورد اعضای جدید هیات رییسه اتاق اصناف ایران با ریخت و پاش‌ها در اصناف

اقتصاد ١٠٠- قطع ریخت پاش ها و افشای جریان های چهار سال اخیر وجلو گیری از هدر رفتن بیت المال هنگام رای گیری برای اعضای جدیدی که به هیات رییسه اتاق اصناف ایران اضافه شدند احتمالا بسیار گران تمام خواهد شد. آیا هوچی گران پوپولیست دراین موضوع ساکت می نشینند؟

تبعات برخورد اعضای جدید هیات رییسه اتاق اصناف ایران با ریخت و پاش‌ها در اصناف

به گزارش خبرنگار گروه کسب و کار ؛ اسناد و مدارک گویای آن است که اتاق اصناف ایران با تنخواه چهار میلیارد تومانی در سال و نکته عجیب‌تر اختصاص تنخواه ۳ میلیارد ریالی جداگانه به یکی از منشی های اتاق در سالهای گذشته اتفاقاتی در اتاق پنهان مانده است که خوشبختانه با درایت رییس جدید اتاق اصناف ایران و خزانه دار واعضای جدیدی که به هیات رییسه اتاق اصناف ایران اضافه شدند برگ دیگری از عملکرد جالب توجه هیات رییسه ای است که چهارسال  در اتاق اصناف ایران بودند وحالا که آهسته آهسته اسنادی رو می شود برخی ها یادشان می آید به هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران بگویند ما نبودیم. 

اینکه تصمیم جدی اعضایی که طی دوماه اخیر به هیات رییسه اتاق اصناف ایران اضافه شدند این است تا از این اتفاقات عجیب جلوگیری کنند شکی نیست اما مافیای پوپولیستی تا کجا سکوت خواهد کرد؟

بدون هیچ تردیدی تک تک اعضای قبلی هیات رییسه اتاق حتی اگر مخالف این روند در هر حالتی بودند باید پاسخگوی ریال به ریال خزانه اصناف  ایران باشند زیرا این پولها هم از جیب خودشان وهم ازجیب تمام اعضای سه میلیون واحد صنفی تامین شده است؟

چرا و به چه علت تنخواه چند صد میلیونی در حساب‌های شخصی بصورت رانت هر ماه در گردش باشد.

چرا حساب‌های متعدد در بانک های مختلف باز شده؟ آیا افتتاح هر حساب در یک بانک رانت برای شخص پیشنهاد دهنده حساب به بانک ایجاد می‌کند؟

خوشبختانه رییس و هیات رییسه جدیدی که در یکی دو ماهه اخیر در اتاق اصناف ایران حضور دارند، با اتخاذ تصمیم‌هایی در حال شناسایی و بستن روزنه‌های احتمالی تخلف هستند. تاکید می شود در این میان کارمندی که با دستور رییس وهیات رییسه فعالیت این چنینی می کند تحت هیچ شرایطی متخلف نیست زیرا او مأمور به اجراست. 

اگر بابک کارمند برخوردی شود فقط صورت مسأله با پاک کن کمی پاک می شود ولی سکوت مدعیان حمایت از اصناف هرگز پاک نمی شود. چرا تا یک خبرنگار ننویسد مدعیان سکوت کرده و حرفی نمی زنند؟ اگر این موارد در رسانه نوشته نشود مدعیان برای همیشه به سکوتشان ادامه نمی دادند؟!

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما