مشخصات دوربین، تراشه و باتری پرچمدار سونی Xperia 1 VI فاش شد

اقتصاد ۱۰۰ - مشخصات کامل گوشی پرچمدار سونی Xperia 1 VI رسما اعلام شد؛ این گوشی با تمرکز ویژه بر دوربین، صدا و گیمینگ، قرار است بازار را قبضه کند.17 می روزی است که پرچمدار سونی Xperia 1 VI معرفی خواهد شد.

مشخصات دوربین، تراشه و باتری پرچمدار سونی Xperia 1 VI فاش شد

به گزارش گروه دانش و فناوری، تاکنون اطلاعات کمی از آن منتشر شده بود، اما حالا به لطف افشاگرها جزئیات بیشتری از آن می‌دانیم

پرچمدار سونی Xperia 1 VI از سیستم دوربین پشتی سه‌گانه بهره می‌برد؛ این دستگاه دارای دوربین ال‌اِی‌دی با فاصله کانونی 16 میلی‌متر، دوربین اصلی با فاصله کانونی 24 میلی‌متر (48 میلی‌متر با زوم اپتیکال 2X) و دوربین زوم تله‌فوتو با فاصله کانونی 85-170 میلی‌متر خواهد بود.

دربارهٔ دوربین اصلی، سونی از حسگر تصویر Exmor T استفاده کرده که با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های پردازش تصویر، ادعا می‌شود کیفیت تصاویر این گوشی معادل با دوربین‌های فول‌فریم است. سونی همچنین قصد دارد برنامه‌های دوربین خود را در این گوشی ادغام کند، به طوری که همهٔ ویژگی‌های عکاسی در یک اپلیکیشن واحد و کاربرپسند قابل دسترسی باشند.

همچنین، این گوشی از فناوری تشخیص حالت بدن انسان بهره می‌برد که به فوکوس دقیق روی سوژه‌ها کمک می‌کند، حتی زمانی که پشت به دوربین هستند یا صورتشان پوشیده است.

ویژگی‌های بی‌نظیر صوتی پرچمدار سونی Xperia 1 VI

در پرچمدار سونی Xperia 1 VI شما تجربه‌ی شنیداری بی‌نقص‌تری خواهید داشت چراکه از فناوری‌های Hi-Res Audio و 360 Reality Audio بهره می‌برد.  طراحی این گوشی نیز مورد توجه است؛ شیشه‌ی ماتی که در قسمت پشتی این دستگاه تعبیه شده به همراه شیارهای ظریفی که در آن ایجاد شده باعث می‌شود راحت‌تر در دست جای بگیرد.

نمایشگر گوشی جدید سونی Xperia 1 VI

نمایشگر OLED به‌روزشده‌ی اکسپریا 1 مارک 6 نسبت‌به نسل قبلی، با روشنایی بیشتر، نرخ نوسازی بالا و کنتراست فوق‌العاده‌ای، تجربه‌ی بصری بهتری ارائه می‌دهد.

تراشه و باتری اکسپریا 1 مارک 6

در زمینهٔ عملکرد و باتری، این گوشی از تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره می‌برد و با باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی، تا دو روز استفاده‌ی کامل را فراهم می‌کند.

با توجه به مشخصاتی که با هم مرور کردیم، انتظار می‌رود اکسپریا 1 مارک 6 جزء بهترین گوشی های 2024 باشد. هنوز قیمتی برای این گوشی تعیین نشده اما احتمال می‌رود قیمتی شبیه به رقبای هم رده خود داشته باشد؛ طبق برخی شایعات گوشی پرچمدار جدید سونی در حدود 1224 قیمت خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما