اختصاصی اقتصاد 100/عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات

نماینده شیراز: خبری از تغییرات درکابینه دولت نیست/با عوض شدن افراد مشکلی حل نمی شود

اقتصاد 100-عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در خصوص تغییرات در کابینه دولت سیزدهم گفت: اطلاعی ندارم ولی بیش از اینکه افراد تغییر کنند باید سیاست ها اصلاح شود چون با عوض شدن افراد مشکلی حل نمی شود.

نماینده شیراز: خبری از تغییرات درکابینه دولت نیست/با عوض شدن افراد مشکلی حل نمی شود

جعفرقادری نماینده شیراز درمجلس یازدهم و منتخب دوره دوازدهم افزود: نگاه و تفکر حاکم بر قوه مجریه تفکردولتی است و باید در مورد مشارکت مردم و سرعت دادن به واگذاری ها، متناسب با شعار سال اقدام شود چون شرایط اقتصادی آنچیزی نیست که مد نظر است.

وی در ادامه با انتقاد از روند بررسی قوانین تصریح کرد:سیستم و مکانیزم قانونگذاری کشور مال عهد بوق است و اینکه هر مطلبی از سیر تا پیاز در صحن علنی مجلس مطرح شود جز وقت تلف کردن چیزی نیست، عمر مجلس یازدهم پایان یافت ومی بینیم چند طرح و لایحه اقی مانده که به مجلس بعدی منتقل می شود در صورتیکه نباید اینطور باشد.

وی با انتقاد از اینکه نمایندگان به مسایل محلی و منطقه ای می پردازند گفت: مجلسی ها می گویند همه مسایل باید در مجلس مطرح شود در صورتیکه زمان محدود است،وقت عمده قوه مقننه به نطق ها، تذکرات و اخطار می گذرد و در مورد مسایل کلان، وقتی باقی نمی ماند وطرح هایی که می تواند گره گشای اقتصاد باشد حتی فرصت مطرح شدن پیدا نمی کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: ایراد در ساختارها است و به یک یا دوجا محدود نمی شود،هر جا دست بزنید می بینید ساختارها باید اصلاح شود وسیستم انعطاف داشته باشد.

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما