رئیس اتحادیه لوازم خانگی مشهد:

با سودجویان بازار لوازم گرمایشی برخورد شد

اقتصاد100- افزایش سرما و برودت ناگهانی هوا در سراسر کشور بخصوص مشهد، نیاز مردم به لوازم گرمایشی همچو بخاری برقی و گازی را افزایش داد. اما آیا این بار مردم مشهد هم در بحبوحه نیازشان به لوازم گرمایشی، شاهد حضور سودجویانی بودند که از نیاز آنها به سود خود بهره گرفتند؟

با سودجویان بازار لوازم گرمایشی برخورد شد

به گزارش گروه لوازم خاگی،  رئیس اتحادیه لوازم خانگی مشهد  در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد100، با اشاره به این که با ورود موج عظیم سرما به خراسان رضوی، مردم مشهد با مشکلاتی در زمینه تهیه لوازم گرمایشی مواجه شدند، تاکیدکرد: این مشکل در دو روز گذشته رفع شد و تلاش می کنیم که دیگر مساله ای از این حیث وجود نداشته باشد.

سید رسول ابن الرضا با اشاره به این که همیشه عده ای سودجو وجود دارند که به محض این که احساس می کنند مردم به چیزی نیاز دارند بازاری خاص برای آن درست می کنند گفت: برای مقابله با چنین افرادی، به همراه همکارانمان در وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین اتاق اصناف، در بازار حضور یافته و آن را کاملا رصد کردیم تا با متخلفان برخورد شود. تعداد معدودی تخلف مشاهده  و با این دسته از افراد برخورد شد هرچند هنوز هم شکایتی در این باره به اتحادیه لوازم خانگی عرضه نشده است.

وی با اشاره به این که همه لوازم گرمایشی موجود در بازار استاندارد هستند یادآور شد: فروشنده ها  نیز تمایلی به فروش لوازم خانگی غیراستاندارد ندارند چراکه می دانند برایشان دردسرساز می شود.

ابن الرضا درباره خدمات پس از فروش کالاها و لوازم خانگی ازجمله لوازم گرمایشی گفت: ما در اتحادیه بشدت پیگیر موضوع خدمات پس از فروش همه کالاها هستیم و با هر تخلفی در این زمینه قطعا برخورد می شود.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما