رئیس اتحادیه لوازم خانگی مشهد:

تولیدکنندگان قیمت را بالا بردند، وزارت صمت با فروشندگان برخورد می کند

رئیس اتحادیه لوازم خانگی مشهد با گلایه از گران شدن 10 تا 15درصدی انواع لوازم خانگی در بازار طی 20 تا 25 روز گذشته گفت: از وزارت صنعت، معدن و تجارت می خواهم در زمینه افزایش قیمت، موضوع را از تولیدکنندگان پیگیری کند. چرا که تا تولیدکننده محصول را گران نکند، فروشنده قیمت کالاهای خود را بالا نمی برد.

تولیدکنندگان قیمت را بالا بردند، وزارت صمت با فروشندگان برخورد می کند

به گزارش گروه لوازم خانگی، سید رسول ابن الرضا  در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد 100  با اشاره به افزایش قیمت لوازم خانگی در دو سه هفته اخیر پیشنهاد داد که وزارت صمت نشستی با تولیدکنندگان محصولات لوازم خانگی داشته باشد یا در نمایشگاه لوازم خانگی مشهد، خواستار لیست قیمت کالاها از تولیدکنندگان شود.

به این ترتیب مشخص می شود که گرانی 10 تا 15درصدی لوازم خانگی ارتباطی به فروشندگان ندارد و این تولیدکنندگان هستند که کالا ها را با قیمتی بالاتر در اختیار فروشگاه ها و مغازه داران قرار می دهند.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی مشهد با اشاره به این که افزایش قیمت لوازم خانگی تنها منحصر به مشهد نیست یادآور شد: این موضوع در کل کشور دیده می شود و معتقدم وزارت کشور به جای بازار باید سراغ تولیدکنندگان برود و آنها را متقاعد کند که قیمت لوازم خانگی را پایین بیاورند.

وی تاکید کرد: مغازه داران و فروشگاه داران اگر کالا را با قیمت مناسب خریداری کنند هرگز آن را گران نمی کنند ولی وقتی لوازم خانگی را 10 تا 15درصد گران تر از قبل از تولید کننده دریافت می کنند، بی شک مجبور می شوند به همین میزان هم در بازار گران تر بفروشند. بنابراین راهکار درست این است که وزارت صمت از تولیدکنندگان خواستار این موضوع شود که قیمت ها را بالا نبرند نه این که بر بازار و فروشندگان فشار بیاورد.

انتهای پیام/

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما