گرانی، در صدر شکایات مشتریان لوازم‌خانگی

اقتصاد100-دبیر اتحادیه لوازم خانگی، از گرانی این محصولات به عنوان بیشترین آمار شکایات واصله به این اتحادیه از سوی مشتریان و مصرف کنندگان خبر داد که دست‌کم 95 درصد شکایت‌ها را تشکیل می دهد.

گرانی، در صدر شکایات مشتریان لوازم‌خانگی

به گزارش گروه لوازم خانگی «محمد حسین رحیمی»  در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد 100 افزود: امروز با یک بازار راکد لوازم خانگی مواجه هستیم که خرید و فروش در آن اندک بوده و بر این اساس، شکایت ها نیز در حداقل خود است.

به گفته این مقام صنفی، بیشترین شکایات از گرانی اجناس است، زیرا در هفته های گذشته شاهد بودیم برخی واحدهای تولیدکننده به صورت خودسرانه نرخ ها را افزایش دادند و این گرانفروشی مشمول فروشگاه ها نمی شود.

وی تاکید کرد: قیمت بالای محصولات در صدر شکایات از لوازم خانگی ایرانی قرار دارد و به‌تازگی برخی واحدها بدون اخذ مجوز از وزارت صمت و سازمان حمایت به افزایش خودسرانه قیمت ها اقدام کرده اند.

رحیمی تصریح‌کرد: در این زمینه باید وزارت صنعت، معدن و تجارت هر چه سریعتر ورود کند، زیرا نزدیک شب عید هستیم و باید قیمت ‌ها کنترل شود.

دبیر اتحادیه لوازم خانگی بیان داشت: درصد شکایات مربوط به خرابی لوازم خانگی بسیار اندک است و حتی آنقدر نیست که بخواهیم به کارخانجات تذکر بدهیم.

وی ادامه‌داد: به طور مثال 90 درصد ماشین های لباسشویی از داخل کشور تامین می شود و اینکه در هفته در یک تا دو مورد خرابی آنها گزارش می‌شود، عادی است. 

رحیمی خاطرنشان‌کرد: در چند سال گذشته تولیدات لوازم خانگی ایرانی از کیفیت خوبی برخوردار شده و خرابی آنها اندک است.

وی اظهار داشت: شاکیان در صورت هر گونه شکایت می توانند با در دست داشتن مدارک و مستندات به اداره بازرگانی سازمان تعزیرات حکومتی مراجعه کنند. 

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما