استقبال بی سابقه مردم و تولیدکننده ها از بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی مشهد

نمایشگاه گرم در زمستان سرد

اقتصاد100- رئیس اتحادیه لوازم خانگی مشهد با اشاه به این که بیست و سومین دوره نمایشگاه لوازم خانگی مشهد برپاست گفت: با توجه به این که در دوسال گذشته به دلیل شیوع کرونا، این نمایشگاه سالانه از رونق چندانی برخوردار نبود، امسال با استقبال بیشتر برندها، تولیدکننده ها و همچنین حضور مردم مواجه هستیم.

نمایشگاه گرم در زمستان سرد

به گزارش گروه لوازم خانگی اقتصاد100 سید رسول ابن الرضا طی گفتگویی با خبرنگار ما افزود: بیست و سومین دوره نمایشگاه لوازم خانگی مشهد  هم از نظر وسعت و هم از نظر تعداد شرکتها و برندهایی که حضور یافته و آخرین محصولات و دستاوردهایشان را به نمایش گذاشته اند، از دوره های قبلی پیشی گرفته است.

به گفته ابن الرضا،امسال50 تا 60 برند و 110 تولید کننده در بیست و سومین دوره نمایشگاه لوازم خانگی حضور یافته اند و شاهد رشد 20تا 30درصدی تعداد شرکتها و برندهای حاضر در این رویداد بزرگ هستیم.

وی از برندهای حاضر در نمایشگاه لوازم خانگی مشهد به امرسان، ایران رادیاتور، کلور، ایران شرق و روبینا اشاره کرد.به گفته رئیس اتحادیه لوازم خانگی مشهد برندهایی همچون الکترواستیل، پارس، دیپوینت، تکنوهاوس، کندی، پاکشوما، مادیران، اینترناسیونال و... در رویداد امسال مشهد حاضر هستند.

ابن الرضا در پاسخ به سوالی درباره میزان تاثیرگذاری سرما و یخبندان بی سابقه مشهد بر میزان بازدید از این نمایشگاه و همچنین حضور تولیدکنندگان گفت: تصور من این است که سرما تاثیر چندانی بر میزان استقبال از بیست و سومین دوره نمایشگاه لوازم خانگی مشهد نداشته باشد چرا که در روز نخست هم میزان استقبال مردم، تولیدکنندگان و... از این رویداد بسیار بهتر و بیشتر از دوره های پیشین بود. به همین دلیل هم امیدواریم که همه چیز به خوبی پیش برود.

وی ادامه داد: مردم در این نمایشگاه با آخرین تولیدات و جدیدترین مدل های برندها آشنا می شوند. به عنوان مثال من تا امروز تولید یخچال توکار ایرانی را ندیده بودم ولی در این نمایشگاه با حضور در غرفه الکترواستیل و بازدید از تازه ترین دستاوردهای این برند متوجه شدم که این شرکت قدرتمند ایرانی، یخچال توکار مشابه خارجی تولید کرده و نمونه ای از آن را در نمایشگاه عرضه کرده است.

نمایشگاه 23 مشهد

رئیس اتحادیه لوازم خانگی مشهد با اشاره به این که قیمت نمونه خارجی یک یخچال توکار خارجی 200میلیون تومان است گفت: حالا مردم می توانند با صرف هزینه 40میلیون تومانی یخچال دوقلوی توکار ایرانی را خریداری کنند. مایه مباهات است که تولیدکنندگان ما تا این حد پیشرفت کرده اند. وی چنین تولیداتی را در کنار حضور پرقدرت شرکت قدیمی پارس در این نمایشگاه که مدتی فعالیت نداشت و همچنین افزایش تعداد شرکت ها و برندهای حاضر در این رویداد را نقطه عطف نمایشگاه دانست.

گفتنی است بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی مشهد از 27 تا 30 دی در  محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برپاست.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما