رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی خواستار شد:

اسامی پنج شرکت متخلف افزایش قیمت اعلام شود/مگر بقیه تولیدکننده ها مواد اولیه نمی خرند؟

اقتصاد100- رییس اتحادیه توزیع کنندگان لوازم‌خانگی تهران خواستار آن شد تا پنج شرکتی که خودسرانه افزایش قیمت داده اند نامشان اعلام شود و درباره تخلفشان توضیح دهند

اسامی پنج شرکت متخلف افزایش قیمت اعلام شود/مگر بقیه تولیدکننده ها مواد اولیه نمی خرند؟

به گزارش گروه لوازم خانگی اقتصاد100، «اکبر پازوکی» در گفت‌وگو یی با خبرنگار ما درخصوص افزایش قیمت خودسرانه برخی محصولات خانگی در هفته‌های گذشته، افزود: این موضوع از سوی وزارت صمت و سازمان حمایت در دست بررسی است و بنا به گفته مسوولان، اسامی در اسرع وقت اعلام خواهد شد.

وی بیان‌داشت: از جمع حدود 40 شرکت تولیدکننده لوازم‌خانگی، پنج تا 6 شرکت به افزایش قیمت‌ها اقدام کرده‌اند، اینجا یک سوال پیش می‌آید و آن اینکه، مگر همه آنها مواد اولیه نمی‌خرند و از ارز نیمایی استفاده نمی‌کنند، پس چرا بقیه نسبت به افزایش قیمت‌ها اقدام نکرده اند؟

رییس اتحادیه توزیع کنندگان لوازم‌خانگی تهران ادامه‌داد: وقتی خریدها از سامانه جامع تجارت انجام می‌شود و سهمیه همه شرکت‌ها و خریدهای انجام شده در این سامانه مشخص است، پس می‌توان به سهولت و سرعت اسامی متخلفان را اعلام کرد.

وی تاکید کرد:‌ مسوولان در این زمینه باید به سرعت پیگیری می کردند تا کالاهایی که افزایش قیمت داشتند، در بازار فروخته نمی‌‌شدند، زیرا بازگرداندن پول‌ها به مشتریان و خریداران این کالاها کار بسیار دشواری است.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما