پرطرفدارترین جاروشارژی‌های زیر 5 میلیون تومان بازار کدامند؟

اقتصاد 100: جاروشارژی با قیمت مناسب چه برندی بخریم؟ پرطرفدارترین جاروشارژی‌های بازار کدامند؟ بررسی‌ها نشان می‌دهد با بودجه حدود دو میلیون تومان هم می‌توانید جاروشارژی مناسب بخرید.

پرطرفدارترین جاروشارژی‌های زیر 5 میلیون تومان بازار کدامند؟

به گزارش خبرنگار کسب و کار اقتصاد 100: توان،جنس بدنه، قدرت و ولتاژ باتری، مدت زمان شارژ و طراحی و خوش‌دستی از جمله فاکتورهایی است که در هنگام خرید جارو شارژی باید مد نظر داشته باشید.

در این مطلب چند مدل جاروشارژی پرطرفدار بازار با قیمت اقتصادی زیر 5 میلیون تومان را معرفی و بررسی کرده‌ایم.

جاروبرقی عصایی سایا مدل Merlin

جاروبرقی عصایی سایا مدل Merlin یکی از جارو شارژی‌های پرفروش با قیمت مناسب در سایت‌های فروش اینترنتی است. این جارو شارژی دارای قدرت موتور 500 وات دارای برس مخصوص جهت تمیز کردن اتومبیل, دارای مخزن شفاف برای رویت مقدار گرد و غبار است و قابلیت استفاده به صورت دستی دارد.

قیمت این جاروشارژی حدود یک میلیون و 800 هزار تومان است.

جارو شارژی بلک اند دکر PV1420

قدرت جارو شارژی بلک اند دکر PV1420 ،  27.5 وات و همچنین قدرت باتری آن برابر 14.4 ولت است. جارو شارژی PV1420 بلک اند دکر 440 میلی لیتر ظرفیت دارد که این ظرفیت برای یک جاروشارژی کافی است.

جارو شارژی بلک اند دکر مدل PV1420 از طریق باتری قابل شارژ تغذیه کرده و کار می‌کند. این دستگاه دارای پایه شارژ و بعد از حدود 4 ساعت شارژ شدن جارو آماده استفاده است و به مدت 10 دقیقه به طور مداوم روشن می ماند و می توان با استفاده از آن جارو کرد.

قیمت این جاروشارژی حدود 2 میلیون تومان است.

جارو شارژی بوش BCHF2MX20

این جاروشارژی  ساخت کشور چین و  نوع باتری آن ، Li-ion است.  همچنین ولتاژ باتری آن 20 ولت و مدت شارژدهی باتری، 44 دقیقه و زمان شارژ شدن کامل آن 4 الی 5 ساعت است.

قیمت این جاروشارژی حدود 4 میلیون و 400 هزار تومان است.

جارو شارژی کنوود HVP19

جارو شارژی کنوود HVP19 دارای  فیلتر قابل شستشو، نوع باتری آن Li-Ion و    ولتاژ باتری، 14 ولت است. همچنین قابلیت جذب مایعات را دارد.

قیمت این جاروشارژی حدود دو میلیون و 100 هزار تومان است.

جارو شارژی پارس خزر مدل shark

    قدرت موتور جارو شارژی پارس خزر مدل shark 60 وات است و باتری قابل شارژ و فیلتر قابل شستشو دارد. محدوده شارژدهی باتری 10.1 دقیقه تا 15 دقیقه است. این محصول دارای 4 مرحله از فیلتراسیون است.

قیمت این جاروشارژی حدود یک میلیون و 500 هزار تومان است.

انتهای پیام/

 

 

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره اینکه طلا و سکه در هفته آینده چه قیمت‌هایی را تجربه…

اخبار سلامت

سینما در سینما