اونس طلا به بازار داخلی خط داد

طلا و جواهر اقتصاد 100 : قیمت طلا و سکه امروز برخلاف روند افزایش محدود دلار، با کاهش قیمت اونس جهانی طلا همراه شد. روز سه‌شنبه کاهش قیمت در بازار طلا مثقال را بار دیگر در کانال ۱۴ میلیونی قرار داد.

اونس طلا به بازار داخلی خط داد

قیمت طلا و سکه امروز در تمام قطعات و وزن‌ها در روند کاهشی بازگشایی شد. روند نزولی اونس جهانی طلا امروز بر بازار طلا سایه انداخته است. روز گذشته نیز قیمت طلا و سکه با افزایش ۲۰ دلاری اونس جهانی طلا همراه شد و از کاهش محدود دلار تبعیت نکرد.

قیمت سکه امامی امروز با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی پرچمدار بیشترین افت قیمت شد و نیمه کانال ۴۱ میلیونی را از دست داد.

معامله‌گران از کسادی تقاضای خرد در بازار می‌گویند و معتقدند بسیاری از سرمایه‌های خرد در انتظار افت بیشتر قیمت‌ها و ثبات بازار هستند تا اقدام به خرید کنند. گفتنی است اونس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۲۳۱۵ دلاری در حال معامله است و کاهش ۱۰ دلاری دارد.

اونس جهانی نقره امروز روی قیمت ۲۷ دلار و ۲۵ سنت ایستاده است. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی با قیمت ۵۴ هزار و ۱۰۰ تومان در حال معامله است و نسبت به روز گذشته رشد ۵۱۰ تومانی دارد.

سکه گرمی از کاهش قیمت جا ماند

قیمت سکه امامی امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت با روند کاهشی بازگشایی شد. این قطعه در لحظه نگارش این گزارش با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی، روی رقم ۴۱ میلیون و ۴۸۱ هزار تومان در حال معامله است. سکه بهار با کاهش ۶ هزار تومانی با رقم ۳۸ میلیون و ۳۱۵ هزار تومان معامله می‌شود.

گفتنی است قیمت نیم سکه امروز با افت ۱۰۰ هزار تومانی و ربع‌سکه با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به‌ترتیب با رقم‌های ۲۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی و ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی در حال معامله است. سکه گرمی امروز تغییر قیمت پیدا نکرده و با رقم ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی همانند روز گذشته در حال معامله است.

مثقال به کانال ۱۴ میلیونی برگشت

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش کاهشی است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با کاهش ۲۸۰ هزار تومانی با رقم ۱۴ میلیون و ۸۶۳ هزار تومانی در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش ۶۶ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۴۳۱ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۳۸۵ هزار تومان در حال معامله است.

حباب سکه امروز روند متوازنی ندارد. حباب سکه امامی ۳۶۳ هزارتومان، نیم‌سکه ۴۱ هزار تومان، ربع‌سکه ۱۷۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد. حباب سکه بهار ۱۱۵ هزار تومان و سکه گرمی ۱۵ هزار تومان افزایش یافت.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما