نمایشگاه آشپزخانه سبز ایتالیایی در میلان

اقتصاد100- Arredo3 یکی از شرکت های فعال در حوزه دکوراسیون آشپزخانه که از برندهای مطرح این بخش در ایتالیا محسوب می شود، مجموعه سازگار با محیط زیست خود با نام Gaia را در هفته طراحی میلان 2023 به نمایش خواهد گذاشت.

نمایشگاه آشپزخانه سبز ایتالیایی در میلان

به گزارش گروه لوازم خانگی، کمپانی Arredo3از 17 تا 23 آوریل در این برنامه حضور خواهد داشت تا رویکرد طراحی و پایداری خود را به نمایش بگذارد.

در این نمایشگاه بازدیدکنندگان می توانند آشپزخانه Glass 2.0، مدل پیشرو Arredo3 برای طراحی که درواقع با چیدمان ویژه سازگار با محیط زیست Gaia تفسیر شده است را ببینند.

مجموعه Gaia با مواد پایدار و سازگاربا محیط زیست مانند آلومینیوم که صد درصد قابل بازیافت است و همچنین قطعات سرامیکی Laminam که از طریق یک فرآیند تولید پایدار از مواد عمدتا طبیعی به دست می آید، ساخته شده است.

در این نمایشگاه همچنین بخشی از لوازم جانبی متعددی که به طور انحصاری برای آشپزخانه های Arredo3 طراحی شده اند به نمایش گذاشته می شود. این راه حل های طراحی را نمی توان در مدل های دیگر یافت و شخصی سازی آشپزخانه های منحصر به فرد  این کمپانی، جزئیات ایده آلی دارد.

مجموعه آشپزخانه های Brera handle ، مینیمال و همه کاره هستند و مجموعه Arco با سبک خاص خود، مجموعه Stilo، با الهام از شرق، و مجموعه فلزی Tuttotondo با روکش مشکی ، بخشی دیگر از توانمندی های این شرکت است که در هفته طراحی میلان به نمایش در می آید.

بسیاری معتقدند با مجموعه آشپزخانه های Arredo3، بازیافت و میزان آگاهی از طبیعت اصلاح می شود چراکه همگی از رویکرد سبز شرکت نشأت می‌گیرند و می تواند به مخاطبان خود درباره اهمیت حفاظت از سیاره زمین به عنوان آینده همه ما، آگاهی دهد.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما