طعم خوش آشپزی در ظروف بهاری

اقتصاد100- هر روز ظروف آشپزخانه زیباتر و جدیدتری راهی بازار می شود و این بار در آستانه بهار، برند مشهور آشپزخانه Le Creuset که به خاطر ظروف چدنی جذابش معروف است، از رنگ صورتی جدید خود رونمایی کرده است.

طعم خوش آشپزی در ظروف بهاری

به گزارش گروه لوازم خانگی، این مجموعه با رنگ زیبای خود می تواند فضای آشپزخانه شما را کاملا بهاری کند و از آشپزی و نوشیدن چای و قهوه لذت ببرید.

مجموعه Shell Pinkشامل 34 قطعه برای تزئین آشپزخانه شماست. قابلمه های چدنی معروف این برند در اندازه های مختلف به همراه ظروف شیرینی پزی و کیک پزی، چندین کاسه کوچک و بزرگ و کتری به علاوه لوازم جانبی کوچکتر مانند بشقاب سرو، آسیاب فلفل، جاتخم مرغی و قوری در این مجموعه جدید جای گرفته اند و می توانید با کمک آن یک میهمانی دلچسب راه بیندازید.

در این مجموعه اقلامی هم وجود دارد که خیلی راحت می توانید آنها را به کسانی که دوستشان دارید هدیه بدهید. بیکی از این اقلام، یک لیوان بزرگ مناسب قهوه های صبحگاهی و همچنین یک بطری آب جذاب است.

این سایه زیبای پاستیلی، با الهام از صدف‌های دریایی ظریف، ایجاد شده و برند Le Creuset همچنان به کاوش در مورد پالت‌های رنگی ادامه می‌دهد. این مجموعه پس از موفقیت این برند در راه اندازی یک مجموعه ظروف با طیف آبی Azure و استقبال بالای مشتریان از آن، تصمیم گرفت یک مجموعه رنگی دیگری راهی بازار کند. پیش از این، برند Le Creuset با الهام از رنگ آبی دریای مدیترانه ای غنی و عمیق یک رنگ آبی منحصر بفرد برای ظروفش استفاده کرده بود که طرفداران زیادی داشت.

در مقابل، مجموعه Shell Pink دارای یک شیب ظریف‌تر است که از صورتی ملایم تا سفید مرواریدی را در بر می‌گیرد و حسی آرام و ساحلی را برای منظره میز شما ایجاد می‌کند. بنابراین از وارد کردن رنگ صورتی به فضای خود نترسید چراکه با یک درخشش ظریف گلگون، می تواند فضای خانه شما را زیباتر کند.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به توجه به لایحه افزایش یک روز به تعطیلات هفتگی ، با کدام گزینه موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما