رونمایی از گوشی Oppo Find X6 Pro؛ با بزرگترین حسگرهای دوربین در جهان + عکس

اقتصاد ۱۰۰ - برند اوپو از دو گوشی Oppo Find X6 و Oppo Find X6 Pro با بزرگترین حسگرهای دوربین روی موبایل در جهان رونمایی کرد.

رونمایی از گوشی Oppo Find X6 Pro؛ با بزرگترین حسگرهای دوربین در جهان + عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری، اوپو ۳ دوربین اصلی در پشت گوشی را به ۳ لنز ۵۰ مگاپیکسلی مجهز کرده است که دوربین اصلی عریض با سنسور ۱ اینچی سونی IMX989 و وضوح f/1.8 با فاصله کانونی ۲۳ میلیمتری تعریف شده است.

این دوربین در شیائومی ۱۳ پرو و ویوو ایکس پرو ۹۰ بکار رفته است.

دوربین دوم ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض با سنسور IMX890 سونی و وضوح f/2.2 بفاصله کانونی ۱۵ میلیمتری تعریف شده است.

این یکی از بزرگترین سنسورهایی است که تاکنون روی دوربین‌های فوق عریض بکار گرفته شده است.

gsmarena_005

دوربین سوم هم ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX890 با وضوح f/2.6 و زوم اپتیکال ۳ برابری با فاصله کانونی ۶۵ میلیمتری تعریف شده است. این سنسور برای اولین بار است که با این وضوح روی دوربین پریسکوپ یک گوشی نصب می‌شود.

دوربین‌ها با مشارکت برند معروف دنیای عکاسی، هاسلبلاد، توسعه یافته و نرم افزار مخصوص برای تنظیم رنگ با نمایه Hasselblad Natural Color ، حالت هاسلبلاد پرو، حالت کلاسیک XPAN برای عکسهای پانوراما و پارامترهای پیشرفته عکاسی با واترمارک هاسلبلاد زیر عکس‌های انداخته شده روی گوشی تعبیه شده است.

gsmarena_006

یک حالت پرتره Hasselblad وجود دارد که از دوربین های عریض و تله فوتو برای ایجاد نتایجی استفاده می‌کند که هدف آن شبیه سازی XCD30  /  ۳۰ میلی متر f/3.5، لنز با فرمت متوسط و XCD80 /  ۸۰ میلی متر f/1.9، لنز با فرمت متوسط است.

هر سه دوربین از ادغام عمیق داده های تصویر خام فشرده نشده برای وضوح بهتر و اطلاعات سایه و نور پشتیبانی می‌کنند.

گوشی  مدل Find X6 Pro دارای یک سنسور طیفی ۱۳ کانالی ارتقا یافته برای قضاوت در مورد نور محیط و تنظیم تعادل رنگ سفید بر این اساس است.

gsmarena_002

مدل Find X6 Pro با استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی داخلی خود، می‌تواند زوم هیبریدی ۶ برابری را با لنز پریسکوپ ارائه دهد، چیزی که شرکت آن را «کیفیت اپتیکال کامل» می‌نامد.

همچنین ویدیوهای 4K را در هر دو سطح بزرگ‌نمایی ۳ برابر و ۶ برابر امکان پذیر می‌کند. در مورد ویدیو، Find X6 Pro از تصویربرداری کامل با Dolby Vision 4K HDR پشتیبانی می‌کند.

دوربین فوق عریض از عکس‌های ماکرو از فاصله ۴ سانتی‌متری پشتیبانی می‌کند و Oppo می‌گوید لنز کمتر از ۱ درصد انحراف دارد.

دوربین جلو دارای سنسور ۳۲ مگاپیکسلی IMX709 است که نسبت به Oppo Find X5 Pro تغییری نکرده است. در جلوی آن یک لنز عریض ۲۱ میلی‌متری f/2.4 تعبیه شده است.

gsmarena_003

سایر مشخصات سخت افزاری مدل Find X6 Pro شامل صفحه نمایش ۶.۸۲ اینچی امولد با رزولوشن ۳۱۶۸ در ۱۴۴۰ پیکسل و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و تاچ ۲۴۰ هرتز است.

گفتنی است این گوشی با روشنای ۲۵۰۰ نیت، شفاف ترین صفحه نمایش دنیا را در خود جای داده است.

در مغز گوشی از چیپست اسنپ دارگون ۸ نسل دوم با ۱۲/۱۶ گیگ رم از نوع LPDDR5X و ۲۵۶/۵۱۲ گیگ حافظه استفاده شده است.

باتری گوشی مدل پرو ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت با شارژ ۱۰۰ واتی است که در ۲۸ دقیقه ۱۰۰ درصد پر می‌شود.

شارژ ۵۰ واتی بی سیم در عرض ۵۲ دقیقه نیز قابل ذکر است.

gsmarena_004

گوشی Oppo Fine X6 Pro در سه رنگ قهوه‌ای، مشکی و سبز با ترکیبی از شیشه و چرم و ماژول دوربین از آلومینیوم فضایی ساخته شده تا حس دوربین قدیمی را به کاربر منتقل کند.

قیمت ۸۱۰ یورو برای ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه و قیمت ۸۸۰ یورو برای ۱۶ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه و قیمت ۹۵۰ یورو برای ۱۶ گیگ رم و ۵۱۲ گیگ حافظه در نظر گرفته شده است.

گفتنی است مدل Oppo Find X6 نیز با صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی و رزولوشن ۲۷۷۲ در ۱۲۴۰ پیکسل و نرخ تازه سازی ۴۰-۱۲۰ هرتز و چیپست Dimensity 9200 و دوربین‌های با درجه پایین‌تر از مدل پرو و باتری کوچکتر ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعت و شارژ ۸۰ واتی آمده و قیمت پایه آن با ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه ۶۱۰ یورو تعیین شده است.

منبع: جی اس ام ارنا

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما