هیچ گوشی‌ای در جهان فناوری دوربین Huawei P60 Pro را ندارد + عکس

اقتصاد ۱۰۰ - شاید باور نکنید این عکسها مربوط به گوشی رونمایی نشده Huawei P60 Pro باشد که هم جزییات سوژه را از نزدیک نشان داده و هم زمان با زوم روی ماه، تصویر واضحی از قمر زمین را پیش کش می‌کند. اگر این عکسها تایید رسمی شوند، اولین گوشی جهان خواهد بود که با دوربینش هم زمان زوم و جزییات سوژه را به تصویر می‌کشد.

هیچ گوشی‌ای در جهان فناوری دوربین Huawei P60 Pro را ندارد + عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری، داستان از این قرار است که «هی گنگ» رئیس بخش ابزارهای هوشمند هوآوی در بارسلون اسپانیا و حین بازدید از کنگره جهانی موبایل MWC 2023 تصاویر زیر را منتشر کرد.

وی بدون اینکه درباره گوشی پرچمدار هوآوی حرف بزند نوشت:" گوشی جدید عکسهای عالی می‌گیرد."

وی با این جمله سرنخ کوچکی داد اما نام گوشی را ذکر نکرد اما همه می‌دانیم تنها گوشی پرچمداری که انتظارش را داریم، Huawei P60 Pro‌ است.

طبق تصاویر منتشر شده، گوشی هنگام زوم کردن عضلات خود را خم می‌کند.

تصویر روی یک سوژه در بارسلون تمرکز دارد و هم زمان تلاش دارد تا ماه را نیز نشان دهد.

اما شگفت انگیزترین قسمت ماجرا این است که حتی با زوم کردن روی نور ماه روشن، جزییات سوژه اصلی همچنان با جزییات خیره کننده دیده می‌شود.

حتی با زوم چهار مرحله‌ای می‌توان جزییات واضح‌تری را در بافت و رنگ مشاهده کرد که این امر در هیچ یک از گوشی‌های حال حاضر جهان دیده نمی‌شود.

در اینجا تمرکز تصویری روی برج مخابراتی مونتجوئیک نیست، بلکه هم زمان زوم روی ماه هست.

واقعیت این است که ما تصاویر زیادی از زوم روی سوژه دیده بودیم اما اینکه هم سوژه نزدیک و هم سوژه دور هم زمان با کیفیت نمایش داده شوند، نوآوری متفاوتی است که تاکنون نظیر نداشته است و مهمتر اینکه جزییات هر دو به خوبی نمایش داده شده‌اند.

برند هوآوی که علی رغم تحریم‌های آمریکا همچنان دست به خلاقیت می‌زند، قرار بود در کنگره جهانی موبایل خبر رسمی از پرچمدار جدید خود بدهد که ظاهرا چنین اتفاقی نیفتاد و باید منتظر خبرهای بعدی در این زمینه باشیم.

huawei-p60-camera-sample-2

huawei-p60-camera-sample-3

huawei-p60-camera-sample-4

image-shared-by-the-head

منبع: هوآوی سنترال

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما