نمایش برترین های دکور آشپزخانه در ایتالیا

اقتصاد100- برند Aran Cucine یک برند ایتالیایی فعال در زمینه طراحی و دکور آشپزخانه، مبلمان اداری و کمدهای خانه که در حوزه صادرات پیشتاز است، امسال در نمایشگاه CASAIDEA 2023 در رم ایتالیا، حضوری فعال خواهد داشت. به

نمایش برترین های دکور آشپزخانه در ایتالیا

به گزارش گروه لوازم خانگی، Aran Cucine به عنوان یکی از برندهای پیشرو صادراتی ایتالیا و یکی از اولین شرکت ها در زمینه طراحی، ساخت و فروش آشپزخانه، مبلمان اداری و کمد،حدود 50 سال است که مبلمان باکیفیت ایتالیایی را به مردم بیش از 120 کشور جهان ارائه داده است.

این بار این برند از 18 تا 26 مارس، در نمایشگاه CASAIDEA2023، با Cucine & Tendenze، یکی از اولین فروشگاه هایش که پیش از این در رم افتتاح شده، شرکت خواهد کرد.

در نمایشگاه امسال بیشتر تمرکز بر مواد سبز و دوستدار محیط زیست و همچنین نوآورانه است و انتظار می رود که با معرفی برترین های طراحی و آشپزخانه، فضایی را به بهترین‌های زندگی ساخت ایتالیا بدهد. 

Aran Cucine با شرکت در غرفه ای که به طراحی و سبک زندگی اختصاص داده شده است، به موضوعات ضروری که امروزه هر شرکت مبلمان و طراحی باید آن را در نظر داشته باشد، اشاره داشته است. این برند برای نمایش توانمندی هایش در طراحی آشپرخانه به طور کامل از مواد زیست‌محیطی و نوآورانه استفاده کرده است.

این برند در طراحی خانه و آشپرخانه در نمایشگاه، حداکثر راحتی و داشتن فضای بیشتر برای آشپزها و همچنین ایجاد یک محیط شاد و هماهنگ با محیط اطراف را در نظر داشته است.

 Aran Cucine در نمایشگاه    CASAIDEA2023 برای طراحی آشپرخانه،یک لمینت HPL را به نمایش گذاشته است که با ترکیب الیاف سلولزی خود، می تواند هم دوستدار محیط زیست باشد و هم ماندگاری نسبتا بالایی داشته باشد.

علاوه بر تمیز شدن آسان، این لمینت به این زودی ها خراب نمی شود بنابراین میزان هزینه مشتری هم پایین می آید. در آشپزخانه، درهای کابینت ها و...هریک دنیایی از زیبایی و تنوع هستند که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : مدیرکل استاندارد استان تهران از ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین…

اخبار سلامت

سینما در سینما