ترفندهای ارزان برای داشتن یک خانه گران

اقتصاد۱۰۰-بسیاری از ما زندگی در خانه‌های لوکس را بسیار دوست داریم ولی مطمئنا همه ما به اندازه کافی پول نداریم که خانه را به اشیای قیمتی مزین کنیم.اینجاست که طراحان داخلی می توانند معجزه کنند و با کمک آنها خانه تان را لوکس و گران قیمت جلوه دهید.

ترفندهای ارزان برای داشتن یک خانه گران

به گزارش گروه لوازم خانگی، یکی از ترفندها برای گران قیمت جلوه دادن خانه و وسایل آن،استفاده از  مبلمان باشخصیت است.

از مبلمان با شخصیت استفاده کنید

روزهایی که مجموعه ای از مبلمان همسان نشانگر طراحی داخلی عالی بود، گذشته است. امروز، همه چیز به بافت، علاقه شخصی شما و شخصیت مبلمان بازمی گردد.

خانه گران

تزئین با اشیای عتیقه، به خصوص قطعات چوبی، راه بسیار خوبی برای گران به نظر رسیدن خانه است. می‌توانید اشیای عتیقه و جدیدتر را با هم ترکیب کنید تا فضایی را که واقعاً برای شما منحصر به فرد است ایجاد کنید.

البته دقت کنید که هنگام تزئین خانه با وسایل چوبی و منبت کاری شده، مبلمان را نیز به همان نوع یا رنگ استفاده نکنید چون این کار  باعث می‌شود اتاق شما بیش از حد مسطح به نظر برسد. درمقابل، توصیه می شود مبلمانی با تنوع رنگی انتخاب کنید. ولی به عنوان مثال در کنار یک بوفه یا کمد چوبی قدیمی ،می توانید از یک میز دونفره کوچک با صندلی های چوبی استفاده کنید تا یک کنج دنج برای خوردن قهوه و چای عصرگاهی داشته باشید. محیطی بسیار صمیمی که در عین حال گران قیمت به چشم می آید.

بافت ها بی نظیرند

برای داشتن خانه ای خاص و شیک که البته کمی هم گران قیمت به نظر برسد، می توانید از بافت پانل ها استفاده کنید.این پانل ها که ارزان تر از کاغذ دیواری های لوکس هستند و البته گران تر هم به چشم می آیند،می توانند انتخاب مناسبی باشند. در دوره ای،این پانل ها به عنوان یک روش عایق استفاده می شد، ولی حالا در تزئینات و دکوراسیون داخلی مورد استفاده زیادی دارد.

این یک روش شگفت آور برای تزئین خانه است که اغلب مقرون به صرفه تر از کاغذ دیواری است و از آن می توان برای دکور اتاق نشیمن گرفته تا سالن و اتاق خواب بهره گرفت.

خانه گران1

حتی از نمونه های نقاشی شده این پنل ها یا نمونه های رنگی می توان برای سقف اتاق ها استفاده کرد تا خانه شما لوکس تر به نظر برسد.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما