"میله" بهترین برند لوازم خانگی جهان به تولید سبز پیوست

اقتصاد100-برند آلمانی میله Miele که بهترین بر ند لوازم خانگی جهان به شمار می آید، قصد دارد فر گازهایی ساخته شده از آلومینیوم سبز را روانه بازار کند و مدعی است که به این ترتیب می تواند سالانه 645تن دی اکسید کربن کمتر تولید کند و به این ترتیب به عنوانی ک برند دوستار محیط زیست شناخته خواهد شد.

"میله" بهترین برند لوازم خانگی جهان به تولید سبز پیوست

به گزارش گروه لوازم خانگی، یکی از فلزاتی که در صنایع گوناگون ازجمله خودروسازی و لوازم خانگی استفاده زیادی دارد، آلومینیوم است که بسیاری از تولیدکنندگان تلاش دارند تا با کمک نمونه سبز این فلز، به محیط زیست یاری برسانند.یکی از این برندها، برندآلمانی Miele  است که در پروژه ای جدید قصد دارد فرگازهایی تولید کند که در ساخت آنها از آلومینیوم سبز استفاده شده است.

این بدان معناست که در ساخت آلومینیوم های مورد نیاز این فرگازها، ازانرژی های تجدیدپذیر همچون آب و برق استفاده می شود.آلومینیوم یک فلز بسیار قوی، اما سبک وزن است که این ویژگی  در کنار سایر موارد، این ماده را به یک پیشنهاد جذاب در طیف وسیعی از کاربردهای صنعتی تبدیل می کند. این فلز در کنار استفاده در صنعت خودروسازی، نقش کلیدی در تولید لوازم خانگی نیز دارد. 

برند میله در تازه ترین گزارش خود آورده است:« با وجود قابلیت های بالای آلومینیوم، اما این فلز در تولید انرژی بر است. از این رو هرچه انرژی بیشتری توسط خورشید، باد و آب تامین شود، می توان گفت که این صنعت تاثیر بیشتری در تغییرات آب و هوایی خواهد داشت.میله  به عنوان بخشی از یک پروژه آزمایشی، اکنون در کوره های خود برای ساخت آلومینیوم تنها از انرژی برق سبز یعنی انرژی که از نیروگاه آبی تولید شده استفاده می کند.

به این ترتیب، Miele ردپای CO2 خود را تا 645 تن در سال کاهش می دهد و با انجام این کار، کمک بیشتری به پایداری در زنجیره تامین می کنداین برند  در سال 2021 هم استفاده از فولاد کم کربن را معرفی کرد. هانس کروگ، معاون ارشد تدارکات این برند، گفت: «ما برای اولین بار در شاخه صنعت خود ثابت کردیم که آلومینیوم با میزان دی اکسید کربن کم را می‌توان با موفقیت در اجاق‌ها استفاده کرد.

هدف این است که از آلومینیوم سازگار با آب و هوا در یک جبهه گسترده استفاده شود و در نتیجه به یک اقتصاد مقاوم در آینده کمک کند.گفتنی است آلومینیوم در کارخانه ریخته گری به آلیاژ تبدیل می شود و پس از  پردازش نهایی، به شکل اجزای نهایی به Miele عرضه می شود.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما