تجربه یک آشپزی فناورانه با اجاق گاز های هوشمند

اقتصاد100- یکی از الزامات آشپزی، وجود یک اجاق مناسب است تا با کمک آن بتوانید به راحتی غذاهای خوشمزه درست کنید.

تجربه یک آشپزی فناورانه با اجاق گاز های هوشمند

به گزارش گروه لوازم خانگی، می توان اجاق القایی هوشمند و لمسی   Café™ 36" Smart Touch-Controlرا می توان بهترین نمونه برای یک آشپزی مناسب دانست.

این اجاق القایی از مجموعه Gourmet Guided Cooking به وای فای متصل می شود و با کمک تابه هوشمندی که همراه با این اجاق ارائه می شود، می تواند بهترین تجربه آشپزی را برای شما رقم بزند.

همراه با این اجاق 5شعله یک اپلیکیشن و یک تبلت با پایه ای خاص هم ارائه می شود که شما می توانید همزمان با آشپزی، فیلم های آموزشی را ببینید و غذاهای جدیدی درست کنید.

با کمک این اجاق القایی، می توان دما را به دقت اندازه گیری کرد که این موضوع برای برخی غذاها که پخت آنها باید در دماهایی مشخص انجام شود، بسیار کمک کننده است.

همچنین تابه هوشمند به شما اجازه می دهد تا دمای ظرف به میزان دقیق و دلخواه شما برسد. تنها کافی است تابه را با اپلیکیشن، سینک کنید سپس  دکمه ای که در دسته این تابه قرار دارد را فشار دهید تا میزان دمای اجاق را به دمای مشخص شده از قبل، برساند. به این ترتیب روش های پخت غذاهای حساس به دما را برایتان ساده می کند.

برای افزایش یا کاهش دمای این اجاق القایی هم لازم نیست  دکمه ای را بچرخانید و تنها کافی است با نوک انگشتانتان آن را لمس کنید.

این اجاق تنها در 100 ثانیه آب را به جوش می آورد که به این ترتیب در زمان شما صرفه جویی می شود. همچنین به محض این که غذا را از روی اجاق بردارید، این اجاق خاموش می شود و عملا اجاق شما قفل می شود که این موضوع نقش مهمی در ایمنی آشپزخانه ایفا می کند.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما