اجاق های القایی برای آشپزی های بزرگ

اقتصاد100- برند میدیا که در تولید اجاق های القایی تاکنون بسیار موفق عمل کرده، این بار نیز باتولید و ساخت سری اجاق های القایی تجاری که ویژه آشپزی و پخت و پز سنگین طراحی و ساخته شده و برای رستورانهای بزرگ بسیار مناسب است،خوش درخشید.

 اجاق های القایی برای آشپزی های بزرگ

به گزارش گروه لوازم خانگی، اجاق القایی یک سطح پخت و پز است که جریان گرما را از یک میدان الکترومغناطیسی واقع در زیر سطح شیشه به طور مستقیم به ظروف آشپزی انتقال می دهد و این ظروف از طریق سیستم القای مغناطیسی گرم می‌شوند. گرم شدن ظروف روی اجاق، برخلاف هدایت حرارتی، بدون نیاز به شعله یا مشعل امکانپذیر است.

درجه ضد آب این اجاق القایی هم  IPX3است.(IPX درواقع استاندارد ضد آب و ضدگرد و غبار است که یک معیار بین المللی بوده و به مقاومت تجهیزات الکتریکی مانند اسپیکر، گوشی موبایل، هدفون،اجاق های القایی و…  در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار تعلق می گیرد).

اجاق القایی 3

گفته می شود بهره وری انرژی این اجاق القایی نیز حدود 90درصد است و با تجهیز به سنسور گرمای بیش از حد با کنترل ترموستاتیک، سیستم خودخنک کننده، پایه های فلزی مقاوم در برابر لغزش و فولاد ضد زنگ فشرده شده، یکی از بهترین نمونه های ارائه شده توسط این برند تاکنون به شمار می رود.

طراحی رومیزی این سری اکنون شامل سه مدل اجاق گاز وک MIC3400WK با قدرت پخت 3400 وات و اجاق گازهای سطح تخت MIC3400F و MIC1800F با قدرت پخت به ترتیب 3400 وات و 1800 وات است.

میدیا به این ترتیب موفق شده تا مجموعه متنوعی از لوازم آشپزخانه تجاری را برای رفع نیازهای خدمات غذایی برای طیف گسترده ای از موسسات از جمله رستوران های خدمات سریع، فروشگاه های رفاه، کافی شاپ ها، سوپرمارکت ها، مدارس، استادیوم ها، بیمارستان ها، ایستگاه های راه آهن و کشتی های تفریحی ارائه دهد.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما