اجاق القایی سنسور دار با شعله هایی که بزرگ می شوند

اقتصاد 100-یکی از برترین اجاق های القایی موجود در بازار، اجاق گاز القایی 36 اینچی Frigidaire Gallery Induction است. یک اجاق القایی فوق العاده که برخلاف اجاق‌های برقی و گازی سنتی، فقط تابه و غذای موجود در آن را گرم می‌کند، بنابراین اطراف تابه خنک‌ می‌ماند و به شما این امکان را می‌دهد که بدون واهمه از سوختن دستتان،ریخت و پاش های هنگام پخت و پز را تمیز کنید.

اجاق القایی سنسور دار با شعله هایی که بزرگ می شوند

به گزارش گروه لوازم خانگی، درواقع در این اجاق القایی، گرما بدون این که به سطح اجاق گاز برسد، مستقیماً به ظروف پخت و پز منتقل می شود.

یکی از جذابیت های این اجاق القایی این است که در صورت قرار دادن یک قابلمه یا تابه بزرگ، می تواند دو شعله را به هم متصل کند تا یک سطح پخت بزرگتر ایجاد شود.

این اجاق القایی دارای سنسورهایی برای تنظیم خودکار سطح قدرت برای حفظ دمای ثابت در تمام مدت آشپزی است و با کمک سنسور TempLock™ می توانید از زیاد یا کم پختن غذا جلوگیری کنید. حسگرهای داخل اجاق گاز به طور خودکار سطح قدرت را تنظیم می کنند تا در تمام مدت آشپزی دمای ثابتی حفظ شود.

این اجاق القایی می تواند آب را 50 درصد سریعتر از اجاق گاز برقی به جوش آورد و به طور شگفت انگیزی در سریع ترین زمان ممکن گرما ایجاد می شود.

همچنین سطح اجاق القاییFrigidaire Gallery به راحتی و به آسانی تمیز می شود.این اجاق القایی ۵شعله ای دارای یک شعله بسیار بزرگ 10 اینچی، دو شعله 8 اینچی و دو شعله 7 اینچی است که به شما امکان می دهد همزمان تعداد بیشتری غذا بر روی این اجاق القایی بپزید و در زمان شما صرفه جویی شود. همچنین این اجاق القایی با اکثر ظروف استیل و چدن  موجود در بازار سازگار است.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما