این سنگ زندگی متولدین بهمن را متحول می کند / با گوهر شانس آشنا شوید

طلا و جواهر اقتصاد 100: از دیگر سنگهای ماه تولد بهمن میتوان به جاسپر اشاره کرد که به عنوان گوهر شانس متولدین بهمن نیز شناخته می شود.

این سنگ زندگی متولدین بهمن را متحول می کند / با گوهر شانس آشنا شوید

سنگ ماه بهمن : جاسپر زرد

جاسپر یک نوع از انواع سنگ بهمن ماه با سختی ۷ در مقیاس مو و از گونه های کالسدونی و کوراتز می باشد که به اشکال نامنظم، ریز دانه و کدر وجود دارد. امکان دارد این گوهر در سایه های قهوه ای، خاکستری یا آبی، قرمز، زرد و حتی سبز مشاهده شود. البته نمونه زرد آن نگینی می باشد که قدرت آن با متولدین بهمن بسیار سازگار تر است.

از جمله خواص جاسپر به عنوان سنگ ماه بهمن این است که فرد را به انرژی خورشید متصل می کند و سبب شادی، شور و مثبت گرایی می شود. این سنگ بهمن ماه به فرد یادآوری می کند که به زمین متصل شده و سبب افزایش قدرت حیاتی از راه بدن شود. از خصوصیات نگین جاسپر زرد به عنوان سنگ تولد بهمن می توان به افزایش اعتماد به نفس انسان اشاره کرد، به ویژه در زمانی که احساس می کند در هم شکسته و در وضعیت سخت و نا به سامانی هست.

به همراه داشتن گوهر جاسپر زرد به عنوان سنگ بهمن ماه در تمام طول روز، به کم شدن احساس استرس و اضطراب کمک شایانی می کند و آنها را با احساسات شادی و خوش اقبالی کامل جایگزین می کند. جاسپر زرد ویژگی ای دارد که سبب تحریک و تعادل چاکراهای قسمت عصبی زیر معده می شود تا نگرانی و اضطراب را کاهش دهد.

عموما این اعتقاد را دارند که استفاده از جاسپر زرد به عنوان سنگ ماه تولد بهمن مردانه یا زنانه به پاک کردن ذهن شما کمک شایانی کرده و به جای عقبگرد، یاری و کمک می رساند تا همه وقت به سوی جلو و اهداف خود حرکت نموده و موفق باشید. زمانی که شما نیاز به افزایش انرژی خود دارید، گوهر جاسپر زرد را با خود حمل کنید و به همراه داشته باشید. ماهیت و خاصیت جادویی این سنگ بهمن ماه قادر است شبیه به آدرنالین برای شما باشد که این امکان را برای شما فراهم می سازد تا انرژی بدن، ذهن و روح خود را تقویت نمایید. از میان همه رنگ های جاسپر، تنها جاسپر زرد رنگ سنگ ماه تولد بهمن زن و مرد می باشد و با سیاره این افراد هماهنگی دارد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: مدتی است موضوع مالیات بر عایدی سرمایه در بخش معاملات طلا چالش‌هایی را در فضای مجازی به دنبال…

اخبار سلامت

سینما در سینما