افراد همیشه نگران تکه ای از این سنگ جادویی را با خود داشته باشند + عکس

طلا و جواهر اقتصاد 100: سنگ جاسپر عواطف دارنده‌اش را به شکل قابل توجهی افزایش می‌دهد. از طرفی با افزایش قدرت درک و کمک به کشف زیبایی‌های درونی به دارنده‌اش این امکان را می‌دهد که رابطه عمیق‌تری را تجربه کند.

افراد همیشه نگران تکه ای از این سنگ جادویی را با خود داشته باشند + عکس

یک عشق اغواگر را با جاسپر تجربه کنید

 در واقع از مهمترین خواص سنگ جاسپر کمک به ایجاد تعادل روحی، جسمی و احساسی در افراد است. جاسپر به کاهش احساس ناآرامی و نارضایتی کمک می‌کند و ارتعاشات ثبات، امنیت و رضایت را جایگزین آن‌ها می‌کند.

ارتباط جاسپر با چاکراهای بدن ثابت شده است

سنگ جاسپر به دلیل تنوع بالای رنگی که دارد یکی از بهترین سنگ‌ها در ارتباط با چاکراهای بدن است؛ چراکه می‌تواند هر یک از چاکراها را متعادل، فعال و پاکسازی کرده و اجازه می‌دهد انرژی آزادانه از قاعده ستون فقرات به سمت تاج سرازیر شود. بهتر است هنگام کار روی چاکراه‌ها از سنگ‌های جاسپر با رنگ‌های مختلف استفاده کنید البته می‌توان از یک سنگ ثابت نیز استفاده کرد.

خواص سنگ جاسپر قرمز چیست؟

سنگ جاسپر قرمز را برای کسانی که احساس خمودگی، کسالت و نگرانی بیش از اندازه‌ای دارند توصیه می‌کنند. این سنگ به واسطه انرژی بالایی که دارد می‌تواند احساسات و انرژی‌های منفی را دور کرده و نشاط و احساس شکرگزاری را جایگزین آن نماید.

خواص سنگ جاسپر سبز در یک نگاه

جاسپر سبز را آرامش بخش می‌دانند. استفاده از این سنگ برای افرادی که نمی‌توانند جلوی افکار منفی خود را بگیرند بسیار کاربردی است. این سنگ با پاکسازی‌های روحی تعادل را در روان و افکار دارنده‌اش برقرار می‌سازد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: مدتی است موضوع مالیات بر عایدی سرمایه در بخش معاملات طلا چالش‌هایی را در فضای مجازی به دنبال…

اخبار سلامت

سینما در سینما