تقویت حافظه با تکه ای از سنگ متولدین شهریورماه

طلا و جواهر اقتصاد 100: گفته می شود این سنگ باعث افزایش عاطفه، اعتماد به نفس، محافظت عاطفی، شجاعت، تعادل و آرامش می شود. این سنگ همچنین می تواند برای افزایش رویاپردازی و تقویت حافظه مورد استفاده قرار گیرد. این سنگ ارزش معنوی قوی دارد و در سه چاکرای پایین تاثیر گذار است.

تقویت حافظه با تکه ای از سنگ متولدین شهریورماه

از دیگر سنگ های تولد متولدین شهریور می  توان به جاسپر اشاره کرد. جاسپر نسبتا مات است و خواص فیزیکی آن اکثرا مشابه کوارتز است. گزارش شده است که این سنگ زیبا باعث افزایش تمرکز و تعادل عاطفی می شود. این سنگ باعث از بین رفتن انرژی منفی، نگرانی، استرس عاطفی، اضطراب و سردرگمی می شود. این سنگ برای ناامیدی های عاطفی، تفکر دقیق و انرژی های متعادل کننده خلق و خو بسیار عالی است.

این سنگ یک ارتباط قوی با زمین ایجاد می کند. این سنگ در چاکراهای ساکرال، پایه و زمین ارتباط ایجاد می کند و این ارتباط برای تعادل عاطفی و ایجاد معنویت بسیار مفید است.

این سنگ به صورت آرام و تدریجی اثر خود را نشان می دهد و باعث افزایش انرژی، قدرت و استقامت می شود. نگه داشتن جواهرات ساخته شده از این سنگ بر روی بدن افراد و به ویژه متولدین شهریور مفید است. مصریان باستان معتقد بودند که این سنگ باعث افزایش انرژی جنسی می شود. بلورهای این سنگ برای فعال سازی و تقویت خلاقیت متولدین شهریور بسیار مفید است.

یکی دیگر از ویژگی های جالب و قدرتمند آن توانایی کمک به متولدین شهریور در راستای عدالت است. بینش عمیق تری نسبت به مشکلات به متولدین شهریور می دهد و به آنها کمک می کند تا در صورت بروز آنها را به راحتی حل کنند و احساس آرامش کنند. این سنگ به متولدین شهریور قدرت و انرژی می بخشد و آنها را متعادل می سازد.

 عملکرد این سنگ بسیار قدرتمند است و باعث می شود متولدین شهریور از نظر احساسی پایدار باشند. در صورتی که هر نوع ورزش بدنی سخت را انجام می دهید، این سنگ به تولید بافت عضلانی شما کمک می کند و یک سیستم حمایتی برای سیستم تنفسی و گردش خون بدن شما خواهد بود. این سنگ برای فعال سازی، تحریک و پرورش استخوان پایه ستون فقرات، فوق العاده موثر است. تحریک این استخوان احساسات معنوی بسیار خوبی ایجاد می کند.

این سنگ یک بنای معنوی محکم است و برای یک شروع دوباره بسیار مفید است. طبق گفته های کتاب مقدس، جاسپر یک هدیه خاص از طرف خدا است که ارواح و انرژی های منفی و خستگی را از فرد دور می سازد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما