اگر متولد آبان هستید بخوانید/ با این سنگ زندگی تان را بسازید

طلا و جواهر اقتصاد 100: سنگ جاسپر به دلیل شکل ساختاری که دارد شامل انواع مختلفی است.

اگر متولد آبان هستید بخوانید/ با این سنگ زندگی تان را بسازید

خواص سنگ جاسپر قرمز چیست؟

سنگ جاسپر قرمز را برای کسانی که احساس خمودگی، کسالت و نگرانی بیش از اندازه‌ای دارند توصیه می‌کنند. این سنگ به واسطه انرژی بالایی که دارد می‌تواند احساسات و انرژی‌های منفی را دور کرده و نشاط و احساس شکرگزاری را جایگزین آن نماید.

خواص سنگ جاسپر سبز در یک نگاه

جاسپر سبز را آرامش بخش می‌دانند. استفاده از این سنگ برای افرادی که نمی‌توانند جلوی افکار منفی خود را بگیرند بسیار کاربردی است. این سنگ با پاکسازی‌های روحی تعادل را در روان و افکار دارنده‌اش برقرار می‌سازد.

انواع سنگ جاسپر را بشناسید

 متداول‌ترین گونه‌های ارزشمند سنگ جاسپر عبارتند از: عقیق جاسپر، باسانیت، جاسپر گل شقایقی، جاسپر بیگس، جاسپر برشچی، جاسپر پلنگی، جَسپیلیت، ماریام جاسپر، جاسپر جنگل بارانی، جاسپر موکائید، جاسپر ماداگاسکار، و ریبون جاسپر. مهمترین نکته‌ای که در مورد انواع سنگ جاسپر باید به آن اشاره کرد این است که این سنگ‌ها از نظر شکل ظاهری و رنگ ساختارهای کریستالی با هم تفاوت دارند اما این تفاوت باعث تأثیرگذاری روی خواص سنگ جاسپر نمی‌شود و همه سنگ‌های جاسپر با هر رنگ و شکل ظاهری از خواص بی‌نظیر این سنگ معدنی برخوردار هستند.

انواع سنگ جاسپر

از نظر فراوانی سنگ جاسپر قرمز بیشترین فراوانی را در میان انواع دیگر دارد. همچنین سنگ جاسپر زرد بعد از قرمز از جمله فراوان‌ترین انواع جاسپر به شمار می‌رود. سنگ جاسپر سبز از نظر ظاهری بسیار زیبا و چشم نواز است اما نسبت به رنگ‌های دیگر فراوانی کمتری دارد.

تشخیص و شارژ کردن سنگ جاسپر چگونه است؟

برای این که از خواص سنگ جاسپر برخوردار باشید باید اطمینان حاصل کنید که یک سنگ اصل در اختیار دارید. تشخیص سنگ جاسپر به کمک شناخت دقیق خواص فیزیکی و شیمیایی و شکل ساختار کریستال‌های آن صورت می‌گیرد. بنابراین برای تشخیص سنگ جاسپر اصل باید به یک جواهرشناس مراجعه کنید و این کار با استفاده از دستگاه‌هایی چون میکروسکوپ‌های قوی انجام می‌گیرد. معمولا جاسپر را از سختی بالای سنگ و نداشتن کلیواژ نیز شناسایی می‌کنند.

تشخیص و شارژ کردن سنگ جاسپر

برای تمیز کردن سنگ جاسپر می‌توانید از شوینده‌های ملایم و آب گرم استفاده کنید. برای شارژ کردن آن نیز باید از طریق مدیتیشن و ایجاد ماندالا با کریستال‌های دیگر این کار را انجام دهید.

قیمت سنگ جاسپر چقدر است؟

عوامل مختلفی در قیمت‌گذاری سنگ جاسپر تأثیرگذار هستند که از آن جمله می‌توان به نوع جاسپر، درخشندگی و شفافیت کریستال ها، شکل و برش، بهینه بودن سنگ و رنگ آن اشاره کرد.

سنگ جاسپر برای چه ماهی است؟

سنگ جاسپر را سنگ ماه تولد متولدین آبان می‌دانند. البته این سنگ برای متولدین تیرماه نیز با خواص خارق العاده‌ای همراه است.

سنگ جاسپر برای چه ماهی است؟

البته متولدین همه ماه‌ها می‌توانند از خواص سنگ جاسپر بهره‌مند باشند اما افرادی که سنگ جاسپر، سنگ ماه تولد آن‌ها است مطمئنا بهره مندی بیشتری از این خواص جادویی خواهند داشت.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما