الاکلنگ نقره بین سود و زیان

طلا و جواهر اقتصاد 100: نقره (XAG/USD) که برای دومین روز متوالی در روز جمعه بین سودهای خفیف/زیان‌های جزئی در نوسان بود.

الاکلنگ نقره بین سود و زیان

به گزارش«اف‌ایکس استریت» نقره‌ (XAG/USD) که برای دومین روز متوالی در روز جمعه بین سودهای خفیف/زیان‌های جزئی در نوسان بود، به مبارزه‌ی خود برای به دست‌آوردن هر گونه کشش معنی‌داری ادامه می‌دهد.

فلز سفید در حال حاضر در حوالی منطقه 23.65 دلار معامله می‌شود که حکایت از عدم تغییر روزانه دارد و در زیر مقاومت خط روند نزولی است که از سقف قیمت نوسانی ماه می امتداد می‌یابد.

مانع فوق‌الذکر که در حال حاضر نزدیک به رقم 24.00 دلاری است، باید به عنوان یک نقطه‌ی محوری کلیدی عمل کند و کمکی برای تعیین مرحله‌ی بعدی حرکت جهت‌دار نقره XAG/USD باشد.

در مقابل پس‌زمینه‌ی قدرت پایدار اخیر فراتر از میانگین متحرک ساده 200 روزه (200-SMA)، اوسیلاتورهای مثبت در نمودار روزانه از طریق مقاومت مذکور، از دورنمای شکست نهایی پشتیبانی می‌کنند.

بدیهی است که قدرت پایدار فراتر از این سطح، به عنوان یک محرک تازه برای گاو نر در نظر گرفته می‌شود. حرکت صعودی بعدی باید به نقره XAG/USD اجازه دهد تا از مانع میانی 24.20 الی 24.25 دلاری عبور کند و سپس تلاش جدیدی برای غلبه بر مارک روانی 25.00 دلار را استارت بزند.

برخی از خریدهای متعاقب فراتر از منطقه 25.15 الی 25.20 دلار، زمینه را برای حرکت به سمت بازپس‌گیری مارک 26.00 دلار برای اولین بار از ماه می فراهم می‌کند.

از طرف دیگر، SMA 200 روزه، که در حال حاضر حدود 23.35 دلار قرار دارد، ممکن است همچنان حافظت از روند نزولی فوری را بر عهده بگیرد. هرگونه کاهش بیشتر ممکن است همچنان به عنوان یک فرصت خرید تلقی شود و نزدیک به مرز 23.00 دلار محدود بماند.

با این حال، یک شکست متقاعد‌کننده به زیر رقم اخیر، ممکن است باعث فروش فنی تهاجمی شود و نقره XAG/USD را در مسیر رسیدن به مرز 22.00 دلار، به سمت منطقه 22.35-22.30 دلار هدایت کند.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما