سازنده حلقه نامزدی جنیفر لوپز کیست؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: بعد از حدود دو سال از قرار ملاقات، الکس رودریگز (Alex Rodriguez) با یک حلقه ای از جنس الماس های بریده شده و زمرد درشت از جنیفر لوپز (Jennifer Lopez) خواستگاری کرد. برخلاف بسیاری از داستان های عاشقانه سلبریتی ها این حلقه کاملا یک سوپرایز برای جنیفر لوپز به حساب نمی آمد.

سازنده حلقه نامزدی جنیفر لوپز کیست؟

طبق الگو و معیارهای هالیوود روابط این زوج به طور نسبی با یک گام ساده ای شکل گرفت و تکامل یافت.

 

آنها از لحظه ای که کنار هم قرار گرفتند بسیار به هم می آمدند و معشوق یکدیگر شدند.

حلقه نامزدی جنیفر لوپز که از الماس و زمرد تشکیل شده  کاملا با سبک گِلَم (Glam style) سازگار بود.

در حال حاضر سوالات متعددی راجع به حلقه جنیفر لوپز و الکس رودریگز که آن دو نفر در شب شنبه مصادف با ۹ مارچ ۲۰۱۹ در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کردند در ذهن ما وجود دارد که مایل به دانستن آن هستیم.

حلقه نامزدی جنیفر لوپز با الکس رودریگز/ اندازه دقیق این انگشتر چقدر است؟

انگشتر جنیفر لوپز انگشتری بزرگ است اما نه زیاد. این انگشتر می تواند در حدود ۱۵ قیراط باشد اما فکر نمی کنم که به رنج ۲۰ قیراط برسد.

انگشتر او را با حلقه الیزابت تیلور که از ۲۹/۴ قیراط زمرد و الماس تشکیل شده و در سال ۱۹۵۶ او را دریافت کرده بود و همچنین با حلقه Frank Sinatra که در سال ۱۹۷۰ به همسر خود Barbara هدیه داد و دارای ۲۰ قیراط زمرد و الماس بریده شده تشکیل شده است می توان مقایسه کرد.

حلقه جنیفر لوپز کوچک تر از اینگونه حلقه ها به نظر می رسد. حلقه او بیشتر به حلقه گریس کلی (Grace Kelly) است که از شاهزاده Reinier در سال ۱۹۵۶ به عنوان هدیه دریافت کرده بود شباهت دارد و از ۱۰/۴۸ قیراط زمرد الماس بریده شده تشکیل شده است.

قیمت انگشتر او چقدر است؟

برخی از افراد این جواهر را در حدود یک میلیون دلار تخمین زده اند. قیمت این حلقه می تواند کاملا بالا برود یا اینکه پایین تر بیاید. برای مقایسه حلقه نامزدی Barbara sinatra که از ۲۰ قیراط زمرد بریده تشکیل شده و واقعا یک سنگ عالی است و این جواهر در ۴ دسامبر سال ۲۰۱۸ به قیمت ۱۶۹۵۰۰۰ میلیون دلار به فروش رسید.

چه کسی این حلقه نامزدی را ساخته است؟

در گذشته نه چندان دور سلبریتی ها طراح انگشترهای خود را اعلام و آشکار می کردند. اما امروزه اغلب آنها اینکار را انجام نمی دهند. به عنوان مثال لیدی گاگا به جهانیان اعلام کرد که حلقه نامزدی خودش را به عنوان هدیه از دوست پسرش Taylor Kinney دریافت کرده و سازنده این حلقه Lorraine schwartz است‌. او هرگز به طور عمومی اعلام نکرد که طراح حلقه نامزدی او که از جنس یاقوت صورتی رنگ بود چه کسی بوده است؟ خب چرا زوج های سلبریتی مایل به گفتن اینکه طراح انگشترهایشان چه کسی است نیستند؟ من فکر می کنم به این دلیل است که آنها نمی خواهند توجه خود را از عشقی که نسبت به طراح جواهرات محبوب خود که بسیار ظرافت در کارش به خرج می دهد تغییر دهند. اگر بخواهم حدس بزنم که چه کسی حلقه جنیفرلوپز را طراحی کرده می توانم بگویم که یک جواهر ساز در نیویورک آنرا ساخته است.

این حلقه به احتمال زیاد دارای یک برچسب کوچک است که مغایر با یک برند بزرگ است. همه سلبریتی ها دوست دارند که به طور مستقیم با افراد کار کنند. طراح این حلقه می تواند Fred Leighton یا شرکت خانوادگی او که نام آن Kwiat است باشد.

هر دو آنها از حلقه نامزدی او در اینستاگرام قدردانی کردند. همچنین می تواند تعداد دیگری هم وجود داشته باشد. طرح این حلقه مشخص نمی کند که چه کسی آنرا ساخته است.

در کنار سنگ مرکزی این حلقه،الماس های مستطیل شکل و نوک تیزی وجود دارد که خیلی شبیه حلقه نامزدی گریس کلی (Grace Kelly) است. طراحی این حلقه از فلز سفید و به احتمال زیاد پلاتین تشکیل شده است. دلیل انتخاب اینگونه فلزات برای این حلقه درشت و زیبا به خاطر با دوام بودن و استحکام داشتن این نوع فلزات است. تنها جزئیات اضافی که در عکس های اینستاگرام منتشر شده است و میتوان به آن اشاره کرد، تگ کردن Ellen DeGeneres است. این کمدین مفهوم ازدواج زوج ها را در زمان کمی در برنامه مطرح کرد. حتی جنیفر در برنامه این کمدین از یک ساعت قرار بود به الکس رودریگز بدهد رونمایی کرد و سپس باعث شد الکس رودریگز هم به او پیشنهاد ازدواج دهد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما