عکس حلقه نامزدی بازیگر زن سرشناس لو رفت

طلا و جواهر اقتصاد 100:حلقه نامزدی گوئینت پالترو (Gwyneth Paltrow) رسانه ای شد.

عکس حلقه نامزدی بازیگر زن سرشناس لو رفت

در سال ۲۰۱۸ ، گوئینت پالترو (Gwyneth Paltrow) آخرین اخباری درباره حلقه نامزدی خود را برای نویسنده تلوزیونی Brad Falchuk توضیح و شرح داد. داستان عاشقانه او به طور رسمی در دومین چاپ مجله Goop منتشر شد. عکس سیاه و سفیدی که مربوط به این موضوع است و در قسمت بالا مشاهده می کنید، گوئینت پالترو به همراه براد فالچوک (Brad Falchuk) ژست گرفته و دست چپش را دور گردن او قرار داده که به طور خارق العاده ای از حلقه نامزدی جدیدش رونمایی کرده است.

 

همانطور که در قسمت پایین مشاهده می کنید الماس mikro pave بر روی یک رکاب فلزی سیاه قرار گرفته که چنگ های محکم انگشتر این الماس بزرگ را به خوبی نگه داشته است.

حلقه نامزدی گوئینت پالترو (Gwyneth Paltrow)

تمام طراحی این انگشتر به برند جواهرات Jar اختصاص دارد که طراحی شده توسط جوئل روسنتال (Joel Rosenthal)، طراح بااستعداد و زیرک آمریکایی که در پاریس زندگی می کند و در آنجا مشغول به کار است ساخته شده بود. او تنها تعداد محدودی از اینگونه جواهرات را آن هم سالی یکبار برای مشتریان پر و پا قرص خود طراحی می کند.

گوئینت پالترو مدتها یکی از طرفداران و گردآورنده جواهرات برند Jar بود.

در واقع او برخی از جواهرات خود که از برند Jar بود را در سال ۲۰۱۴ به نمایشگاه موزه های هنری مترو پولیتن که در نیویورک واقع است قرض داد.

حلقه نامزدی گوئینت پالترو در سبک و استایل خود بسیار به حلقه رشته ای شکل، برند Jar که یک زمانی متعلق به الن بارکین (Ellen Barkin) بود شباهت داشت. به مشخصات انگشتری که طراحی شده توسط Ellen Barkin است و گوئینت پالترو ۹ اکتبر سال ۲۰۰۶ در مکانی به نام christie تمامی کلکسیون جواهرات خود را فروخت نگاهی بیاندازید و در می یابید که بسیار شباهت فراوانی با آن حلقه دارد.

هنگامی که گوئینت پالترو (Gwyneth Paltrow) در بیست و نهمین جوایز سالیانه تولید کنندگان که در ۲۰ ژانویه در هتل Beverly Hilton برگزار شد حضور یافت، حلقه نامزدی زیبای خود را به دست کرده بود.

در اولین نگاه مشخص شد که جواهر مرکزی این انگشتر آبی است. به راحتی می توان گفت که جنس این انگشتر از یاقوت کبود است.

فلز این حلقه ظاهری سفید دارد و اگر هم از برند Jar باشد قطع به یقین فلز آن از پلاتین است.

درحالی که ما فکر میکنیم بعید است که گوئینت پالترو تصمیم داشته باشد تا اطلاعات بیشتری از انگشتر خود که از نامزد خود هدیه گرفته را بیان کنید و نمیتوانیم با اطمینان بگوییم که این حلقه از برند Jar است یا خیر. شما هرگز نخواهید دانست.

گوئینت کِیت پالترو (متولد ۲۷ سپتامبر ۱۹۷۲ در لس‌آنجلس، کالیفرنیا) بازیگر اهل ایالات متحده آمریکا است. پالترو در سال ۱۹۹۸ برای فیلم شکسپیر عاشق جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را از آن خود کرد. از دیگر نقش‌های معروف او می‌توان به ایفای نقش پپر پاتز در سری فیلم‌های مرد آهنی و انتقام‌جویان اشاره کرد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما