از بهترین برند اکسسوری زنانه چه می دانید ؟

طلا و جواهر اقتصاد 100 : اکسسوری هایی که در ادامه قصد داریم بهترین برندهای آن‌ها را معرفی کنیم شامل جواهرات، ساعت و عینک آفتابی زنانه می‌شوند.

از بهترین برند اکسسوری زنانه چه می دانید ؟

بهترین برند جواهرات زنانه

امروزه برندهای مختلفی در سطح دنیا به صورت حرفه‌ای در زمینه طراحی و تولید انواع جواهرات فعالیت می‌کنند. خیلی از این برندها علاوه بر جواهرات، در زمینه‌های دیگری همچون لباس، عطر و غیره نیز مشغول به کار هستند. برندهایی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، در زمینه تولید و فروش جواهرات بسیار محبوب هستند.

تیفانی اند کو (Tiffany & Co)

تیفانی اند کو پرفروش‌ترین و بهترین برند اکسسوری زنانه در زمینه جواهرات لوکس است. این شرکت در سال 1837 توسط چارلز لوئیس تیفانی و جان بی یانگ تاسیس شد. این دو نفر در ابتدای فعالیتشان محصولات فانتزی و لوازم‌التحریر میفروختند، اما امروزه یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین تولیدکنندگان طلا و جواهرات در دنیا هستند.

جاست کاوالی (Just Cavalli)

ساعت جاست کاوالی یکی از برندهای ایتالیایی است که در صنعت مد و فشن در حال فعالیت بوده و کالاهای مختلفی را ازجمله جواهرات و ساعت تولید می‌کند. این برند درواقع زیر برند روبرتو کاوالی (Roberto Cavalli) است که در سال 2000 تاسیس شد. روبرتو کاوالی تابه‌حال کالاها و اکسسوری‌های مختلفی را تحت این برند به بازار عرضه کرده که عمدتا اکسسوری‌هایی نظیر عینک، ساعت مچی عقربه‌ای، کفش و انواع عطر مردانه و زنانه را شامل می‌شود.

کارتیه (Cartier)

یکی دیگر از بهترین برند اکسسوری زنانه در دنیای جواهرات، کارتیه است که 59 امین برند برتر دنیاست. برند فرانسوی کارتیه را لوئی فرانچسکو کارتیه در سال 1847 در پاریس تاسیس کرد. امروزه این شرکت در زمینه جواهرات، ساعت‌های لوکس و اکسسوری های چرم فعالیت می‌کند و در سراسر دنیا فروشگاه‌های معتبر دارد. کارتیه علاوه بر طراحی و تولید جواهرات برای عموم جامعه، در زمینه ساخت جواهرات سلطنتی نیز سابقه درخشانی دارد و با لقب پادشاه جواهرسازان شناخته می‌شود. نماد این برند پلنگ است که می‌توانید آن را خیلی زیاد در طراحی جواهرات و ساعت‌هایش ببینید.

روشاس (Rochas)

برند فرانسوی ساعت روشاس Rochas نامی بسیار آشنا در صنعت مد و فشن است که تمامی تمرکز خود را در ایجاد و بازتاب روح و اصالت پاریسی در طراحی محصولات خود به کار گرفته است. رویکرد این برند از سال 1925 تا 2017، به تولید محصولات ویژه بانوان بود و به ندرت پیش می‌آید که برای آقایان اکسسوری معرفی کند. ولی در سال 2017، به صورت رسمی شروع به تولید ساعت مردانه روشاس و دیگر اکسسوری‎ها برای آقایان کردند. ساعت مچی روشاس، در حقیقت تلفیقی از زیبایی و خلاقیت در طراحی و کیفیت است.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما