قوانین ست کردن اکسسوری نقره برای شیک پوشی در نوروز

طلا و جواهر اقتصاد 100 : زیورآلات نقره با توجه به درخشندگی و رنگ فلز، اکثرا ظاهر کلاسیکی دارند. البته تمامی طرح‌های ساخته شده با این فلز کلاسیک نیستند و اکسسوری‌هایی با انواع طرح‌ها و سبک‌ها تولید می‌شود. به عنوان مثال دستبندهای بافت یکی از زیورآلات اسپورت و یا گردنبندی مانند گردنبند نقره چوکر بافت قلب یکی از اکسسوری‌های فانتزی محسوب می‌شود.

قوانین ست کردن اکسسوری نقره برای شیک پوشی در نوروز

در ادامه به برخی از محبوب‌ترین سبک این زیورآلات و نحوه ست کردن آن‌ها پرداخته‌ایم.

گردنبند نقره نگین‌دار

این گونه از گردنبندها از ترکیب نقره با نگین و یا سنگ‌های زینتی ساخته می‌شوند. با آن که این نوع از گردنبندها با سبک‌های مختلفی مانند مینیمال، مدرن و . . . طراحی می‌شوند اما طرحی بر مبنای کلاسیک دارد. این مدل از اکسسوری‌ها به راحتی با استایل‌های رسمی، نیمه مجلسی و مجلسی هماهنگ می‌شوند و ظاهری فوق‌العاده را ایجاد می‌کنند.

نمونه‌ای از این اکسسوری‌ها گردنبندهای نگین‌دار رنگی، مانند گردنبند نقره نگین فیروزه‌ای می‌باشد. در مقاله «هفت روش نگهداری از گردنبند نقره نگین‌دار»، علاوه بر روش‌های نگهداری، به انواع مدل‌های این گردنبند نیز اشاره شده است.

گردنبند نقره آویزدار

زیبایی اصلی این مدل از گردنبند در آویز و یا همان پلاک می‌باشد. این آویزها، در سبک‌های بسیار متنوعی طراحی می‌شوند. این سبک‌ها شامل طرح فانتزی؛ مانند گردنبند نقره پالت رنگ، کلاسیک؛ مانند گردنبند نقره چشم نظر کد 251250، مدرن؛ گردنبند نقره قلب مشبک و طرح‌های مختلف دیگری می‌شود.

ویژگی مهم این نوع از گردنبندها این است که با توجه به طیف وسیع طرح‌های آن، مورد پسند تمامی سلایق می‌باشد و می‌توان آن را با استایلی دلخواه هماهنگ کرد.

دستبندهای پلاک‌دار

این گونه از اکسسوری‌ها نیز، مثل گردنبندهای آویزدار، به دلیل طرح پلاک به کار رفته محبوب می‌باشند. البته که در این مدل از زیورآلات نقره فقط پلاک نیست که حسی دلنشین را ایجاد می‌کند، بلکه با استفاده از ترکیب آن با بافت، مهره، چرم، زنجیرهای طرحدار و . . . یک ظاهر منحصر به فرد را می‌توان خلق کرد.

این گونه دستبندها با توجه به سبکی که دارند می‌توانند با استایل‌های مجلسی، روزمره، اسپورت، نیمه رسمی و . . . هماهنگ شوند. در ادامه باید اشاره کرد که علاوه بر کامل کردن استایل، که از دیگر علت‌های محبوبیت این مدل از اکسسوری‌ها است، می‌توان از آن‌ها به عنوان یک یادگاری جذاب نیز استفاده کرد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما