معرفی بهترین مارک ساعت مچی زنانه که همیشه روی مد است

طلا و جواهر اقتصاد 100 : ساعت‌ از جمله اکسسوری‌هایی است که جذابیت خاصی به استایل افراد می‌بخشد. تمامی خانم‌های شیک پوش می‌توانند با خرید یک مدل از بهترین مارک ساعت مچی زنانه تحول چشمگیری در ظاهر و استایل خود ایجاد کنند.

معرفی بهترین مارک ساعت مچی زنانه که همیشه روی مد است

در حال حاضر برندهای مختلفی در زمینه‌ی تولید ساعت مچی زنانه فعالیت می‌کنند که انتخاب از میان آن‌ها ممکن است تا حدودی دشوار باشد؛ به همین دلیل ما در این بخش به معرفی بهترین برند ساعت مچی زنانه با طیف قیمتی متفاوتی پرداخته‌ایم تا شما مناسب‌ترین نوع را برحسب بودجه‌ی خود انتخاب کنید.

1- ساعت سیتیزن

یکی دیگر از بهترین مارک‌های ساعت مچی زنانه ساخت کشور ژاپن، ساعت سیتیزن است که اولین بار در سال ۱۹۱۸ توسط کامکیچی یامازاکی که جواهرسازی توکیویی بود تأسیس شد. یکی از تکنولوژی‌های قابل توجه ارائه شده توسط این برند اکو درایو است که با وجود آن ساعت‌ها دیگر نیازی به تعویض باتری نخواهند داشت. از دیگر امکانات ساعت‌های مچی برند سیتیزن می‌توان به تکنولوژی سوپر تیتانیوم، موج ماهواره و طراحی‌های زیبا و ظریف اشاره کرد.

2- ساعت اسپریت

ساعت اسپریت برند جوانی محسوب می‌شود. این کمپانی آمریکایی در سال 1968 تاسیس شد و خیلی سریع جای خود را در صنعت مد و فشن پیدا کرد. ساعت‌های اسپریت علاوه بر ظاهر زیبا از دقت و کارایی بالایی نیز برخوردار هستند. تولیدکنندگان اسپریت سادگی و زیبایی را سرلوحه‌ی طراحی‌های خود قرار داده‌اند.

ساعت‌های کلاسیک، مینیمال، استفاده به اندازه از جواهرات، رنگ بندی‌های ملیح و خاص، ظرافت در طراحی، محصول این شیوه تفکر است؛ بنابراین اگر به دنبال خرید یک مدل از بهترین مارک ساعت مچی زنانه هستید که زیبایی دستتان را به خوبی نشان دهد، به سراغ اسپریت بروید که در نهایت توازن این کار را برای شما انجام می‌دهد.

3- ساعت سیکو

سیکو مارک ساعت‌های معروف ژاپنی است که به کیفیت بالا در سراسر جهان معروف است. ساعت سیکو با قدمت تقریبا 150 ساله همواره به تکنولوژی روز نظر دارد و به دنبال ساخت بهترین ساعت سیکو است که روح هنرمند و متعالی فرهنگ ژاپنی را به خوبی منعکس می‌کند.

ساعت‌های زنانه‌ی این برند ظریف، زیبا و تزئین شده با جواهراتی همچون الماس هستند که هر نوع سلیقه‌ای را به خود جلب می‌کنند؛ بنابراین سیکو همواره در بین پرفروش‌ترین مارک ساعت مچی زنانه قرار دارد.

4- ساعت کارتیر

احتمالا سرویس‌های جواهر کارتیه، دستبندها و جواهرات پانتیر برای شما آشناتر هستند تا ساعت‌های کارتیه. کارتیه از بهترین برندهای ساعت مچی زنانه در سال 1917 با تولید ساعت‌های ظریف صفحه مستطیلی خود را به عنوان تولید کننده‌ی ساعت در جهان معرفی کرد.

ویژگی بارز ساعت‌های کارتیه ظرافت بی‌اندازه‌ی آن‌ها است. اگر ظریف‌ترین دست‌های زنانه را هم داشته باشید، کارتیه ساعت‌های مچی‌ را به شما ارائه می‌کند که زیبایی دستانتان را چند برابر خواهد کرد. با توجه به این مسئله می‌توان گفت که ساعت‌های مچی کارتیه زیبا، سبک، باریک، با طراحی پیچیده اما ظریف بوده که می‌توانند شیک پوشی شما را کامل کنند.

5- ساعت آی دبلیو سی شافهاوزن {IWC Schaffhausen}

آی دبلیو سی شافهاوزن یکی از معروف‌ترین برندهای ساعت مچی در جهان است که از سال 1870 به شکل رسمی ساعت‌های زنانه تولید می‌کند.

ساعت‌های تولید شده توسط IWC Schaffhausen جواهرات بی‌همتایی هستند که به مرور زمان به ظرافت‌هایشان افزوده شده و در ساخت آن‌ها عمدتا از طلای 18 عیار و الماس‌های خوش‌تراش استفاده شده است.

آنچه که شافهاوزن را به برند معتبر ساعت مچی زنانه تبدیل کرده است دقت بسیار زیاد مهندسان و طراحان آن به جزئیات است.

6- ساعت چوپارد

چوپارد یکی از نام‌های معتبر در عرصه‌ی ساعت‌سازی است که طراحی‌های خلاقانه و بی‌پروای ساعت‌هایش آن را به یک برند صاحب سبک و هویت در زمینه‌ی ساخت ساعت مچی تبدیل کرده است.

ساعت‌های چوپارد با تکه‌های ظریف سنگ‌های قیمتی چون یاقوت و الماس آذین شده‌اند. از جمله مشخصات مدل‌های یکی از بهترین مارک‌های ساعت مچی زنانه می‌توان به نگین‌های شناور صفحه‌ی ساعت اشاره کرد که بر جذابیت‌های آن‌ها افزوده است.

7- ساعت بریتلینگ

بریتلینگ از مطرح‌ترین برند‌هایی سوئیسی در جهان است. ساعت‌های این برند به دلیل طراحی الهام بخششان از طبیعت بسیار مورد توجه بوده و گاهی‌اوقات با الهام از دریا شکل قطب‌نما به خود می‌گیرند.

در واقع ساعت‌های بریتلینگ یکی از بهترین برندهای ساعت مچی زنانه مدل‌هایی کاربردی هستند که با صفحه‌ی فلزی بزرگ و بندهای چرمی در رنگ‌های چشم‌گیر عرضه می‌شوند.

8- ساعت شنل

شنل از جمله ظریف‌ترین و شیک‌ترین برندهای ساعت‌های لوکس است که به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد که عمده‌ی آن‌ها را مدیون کوکو شانل موسس این برند است توانسته در فهرست بهترین مارک ساعت مچی زنانه قرار بگیرد. برای بسیاری از خانم‌ها ساعت‌های شانل پرده‌های حریری هستند که با وسواس فراوان گلدوزی شده‌اند.

طراحی‌های ساده، شیک، ظریف و کلاسیک این ساعت‌ها، خانم‌های سخت پسند را به راحتی راضی می‌کند.

9- ساعت باومه و مرسیه

باومه و مرسیه از آن دست برندهایی است که در نقطه‌ی تلاقی سنت و مدرنیته قرار گرفته است. در واقع طراحی‌های این برند بسیار کلاسیک است اما اگر لازم باشد با طرح‌ها و رنگ‌های روز درآمیخته می‌شود، که حاصل آن ساعتی ‌است کژوال که برای موقعیت‌های مختلف زندگی روزمره‌ی شما مناسب است. نکته‌ی بسیار مهم در ارتباط با این برند قیمت مناسب ساعت‌های آن است.

10- ساعت بل اند راس

بل اند روز برند خاص پسندان، زنان فعال و هنرمندان است که طراحی‌های ساختارشکنانه‌اش باعث قرارگرفتن آن در جمع بهترین برند ساعت مچی زنانه شده است. طراحان بل اند روز در طراحی‌هایشان به آسمان نظر داشته‌اند، البته نه ستارگان و سیارات بلکه گویی صنعت هواپیمایی زمینه‌ی الهام این ساعت‌های ویژه بوده است.

ساعت‌های سرامیکی، رنگ‌های سفید، صفحه‌ی مربع شکل، پیچ‌های برجسته و نمایان از جمله ویژگی‌های ساعت‌های این برند مطرح فرانسوی می‌باشند، که حس عملگرایی و پیشرو بودن را به شما القا خواهد کرد.

11- ساعت بلانپین

بلانپین سوئیسی یکی از کهنه‌کارهای ساعت سازی در جهان است که فعالیت خود را از 1735 آغاز کرد و در سال 1930 با تولید اولین ساعت مکانیکی زنانه رسما وارد بازار ساعت مچی برای خانم‌ها شد.

بلانتپین در طراحی بسیار شاخص و خاص است. ساعت مچی‌های زنانه آنها ظریف نیست، اما جزئیات زنانه و ظریف زیادی در آن‌ها به کار رفته است.

در واقع اگر به دنبال برندی هستید که ظاهری جسورانه داشته باشد و انعکاس دهنده‌ی ویژگی‌های خاص فردی باشد، بلانپین را به شما توصیه می‌کنیم. رنگ‌های هاله‌ای، تقویم‌های تصویری ماه، عقربه‌های ظریف، صفحات گلد رز از برجسته‌ترین ویژگی‌های طراحی این برند بی‌همتاست.

12- ساعت واچرون کنستانتین (Vacheron Constantin)

اگر سلیقه‌ی کلاسیکی دارید حتما واچرون کنستانتین سوئیسی را به شما معرفی می‌کنیم که از قرن 19 وارد بازار تولید ساعت‌های زنانه شده و به جرات می‌توان گفت یکی از با تجربه‌ترین برندهای ساعت است؛ اما طراحی‌های قدیمی یا به تعبیری کلاسیک ساعت‌های مچی‌ این برند تنها جوابگوی سلیقه‌‌های شیک و کلاسیک است.

واچرون کنستانتین در طراحی به مدرن شدن و ساختار شکنی علاقه‌ای ندارد اما از سوی دیگر مکانیک‌ موتورهای ساعت‌های آن از به روزترین و دقیق‌ترین‌ها در جهان است که منجر به قرارگیری آن در بین بهترین برندهای ساعت مچی زنانه می‌شود.

13- ساعت اولیس ناردین Ulysse Nardin

اولیس ناردین با لگوی لنگر ادای دینی است به تاریخ دریانوردی. این برند 150 ساله بهترین ساعت‌ها را برای افراد ماجراجو تولید می‌کند. ساعت‌های زیبا و شیک برند زنانه اولیس ناردین به دلیل قابلیت‌های متعدد مانند قطب‌نما، شاخصه‌های طول و عرض جغرافیایی و... گزینه‌ی مناسبی برای علاقمندان به سفر و ماجراجویان در دل طبیعت است. همچنین این برند سوئیسی بهترین ساعت‌های غواصی جهان را تولید می‌کند.

14- ساعت لونژین Longines

با شنیدن نام لونژین اولین مشخصه‌ای که به ذهن خطور می‌کند، ظرافت است. طراحی زیبا و با احساس، صفحه‌‌های سفید با اعداد رومی که چون جواهر می‌درخشند، عقربه‌هایی ظریف و باریک، کریستال‌های کوچک، بند فلزی ضد زنگ و... همه و همه از جمله مشخصات یکی از بهترین مارک ساعت مچی زنانه در جهان هستند.

15- ساعت جاگر ل‌کولتر (Jaeger-LeCoultre)

اگر به دنبال ساعتی سبک و راحت می‌گردید جاگر ل‌کولتر را به شما پیشنهاد می‌دهیم. جاگر ل‌کولتر یکی از اولین برندهای تولید ساعت مچی زنانه است که طراحی ساده و تر و تمیزی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

16- ساعت پیاژه (Piaget)

پیاژه برند سوییسی بسیار مشهوری است که ساعت‌های ظریف و باریک‌اش با طراحی مینیمالیستی که دارند توانسته‌اند توجه زنان را در سراسر جهان به خود جلب کنند.

17- ساعت ژیرارد پرگو (Girard-Perregaux)

270 سال سابقه‌ی تولید ساعت مچی، این برند سوئیسی را بسیار کار کشته کرده است به‌طوری که مدل‌های آن همواره پیشتاز بوده و تلفیقی از طرح‌های کلاسیک و مدرن را در اختیار خریداران قرار می‌دهند.

ژیرارد پرگو برای بانوان با هر سبک سلیقه‌ای ساعت دارد: از مجموعه‌های کاملا زنانه با تزئینات و جواهرات گرفته تا مجموعه‌های مینیمالیستی که یادآور طراحی‌های کلاسیک هستند.

18- ساعت برژیت( Breguet)

برژیت از دسته بهترین مارک ساعت مچی زنانه است که طیف گسترده‌ای از سلایق را پوشش می‌دهد.

این برند معروف و قدیمی فرانسوی ساعت‌های لوکس، ورزشی، عجیب و غیب و حتی مدرن را عرضه کرده که در بین خانواده‌های سلطنتی نیز پر طرفدار است.

19- ساعت بولگاری

نام بولگاری در جهان مد و فشن بسیار پر آوازه و مطرح است. البته این برند از تولید کنندگان برترین ساعت لاکچری زنانه دنیا هم محسوب می‌شود. در میان جواهرات بولگاری، ساعت‌های این برند جایگاه ویژه‌ای دارند. طراحی زیبا و جذاب این ساعت‌ها در کنار ویژگی‌های فنی پیشرفته، باعث قرارگیری بولگاری در جمع بهترین مارک ساعت مچی زنانه شده است.

طراحی‌های مارپیج، استفاده از طلای 18 عیار، مروارید، سنگ‌های قیمتی و الماس خوش تراش از جمله جنبه‌های بارز طرح‌های بولگاری است.

20- ساعت رادو

رادو به دلیل طراحی پیشگامانه و مواد غیرمعمول خود در سراسر جهان شناخته شده است. شعار این برند سوئیسی این است "اگر ما بتوانیم آن را تصور کنیم، می توانیم آن را بسازیم".

اگر به دنبال ساعت‌های خاص و ابتکاری هستید که به محض ورودتان به محافل به چشم بیاید رادو را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

21- ساعت گوچی

گوچی با این که در جهان مد عمدتا به دلیل اکسسوری‌هایش معروف است، اما باید گفت یکی از برندهای جسور و مبتکر در زمینه‌ی تولید ساعت مچی زنانه هم محسوب می‌شود.

تولیدکنندگان گوچی در طراحی ساعت‌های خود به طبیعت نظر دارند به‌طوری که ساعت‌های این برند تداعی کننده‌ی باغ‌های گل رز است یا کندوی عسلی را به نمایش می‌گذارد. طراحی‌های گوچی از بهترین مارک ساعت مچی زنانه، خلاقانه، با ظرافت و دقت به جزئیات و بسیار چشم نواز و خاص هستند.

22- ساعت تیسوت

تیسوت با سابقه‌ی 150 ساله خود در تولید ساعت مچی یکی از قابل اعتمادترین برندهای ساعت در جهان است. ساعت‌های تیسوت بسیار ساده، ظریف، کلاسیک و سبک هستند و یکی از معتبرترین مدل‌های ساعت در جهان محسوب می‌شوند.

۲۳. ساعت رولکس

در صدر لیست‌های مربوط به بهترین برند و بهترین مدل ساعت اغلب نام رولکس به چشم می‌خورد. رولکس در طراحی صاحب سبک است. ساعت‌های مچی این برند به لحاظ فنی کارآمد و به لحاظ زیبایی ظریف و شیک هستند.

طراحان ساعت رولکس در طراحی خود از انواع فلزها بهره می‌برند. این ساعت‌ها هرگز تغییر رنگ نمی‌دهد و یا لکه دار نمی‌شوند.

از دیگر ویژگی‌های ساعت رولکس تنوع تولید متناسب با طیف وسیع مشتریانش است. رولکس ساعت‌های خود را در اندازه‌های مختلفی ارائه می‌کند. ضمن آنکه ساعت‌های رولکس امتحانشان را در قله‌ی اورست و اعماق دریا نیز پس داده‌اند. به نظر می‌رسد مدیران و طراحان رولکس سلیقه‌های گوناگون را در نظر گرفته‌اند.

قبل از خرید ساعت رولکس، حتما مطلب «راهنمای تشخیص ساعت رولکس فیک» را بخوانید تا ساعت اورجینال بخرید. 

۲۴. ساعت بی بی-جی 

ساعت‌های این کالکشن که متعلق به کاسیو هستند برای افرادی که به دنبال ماجراجویی‌های گسترده هستند مناسب است؛ چرا که در برابر ضربات سخت و سقوط مقاوم بوده و امکان استفاده از آن در آب هم وجود دارد.

ابعاد کوچک‌تر ساعت‌های این کالکشن آن‌ها را به گزینه‌ی مناسبی برای بانوان که عمدتاً مچ‌های کوچکتری در مقایسه با آقایان دارند، تبدیل کرده است.

۲۵. ساعت فردریک کنستانت

این شرکت سوئیسی اولین بار در سال ۱۹۸۸ توسط پیتر استاس و آلتا استاس باکس تأسیس و در نهایت در سال ۲۰۱۶ توسط سیتیزن خریداری شد. از جمله مشخصات ساعت‌های بهترین مارک ساعت مچی زنانه می‌توان به ساخت آن‌ها با دست و کیفیت و ظرافت بالا اشاره کرد.

۲۶. ساعت اورینت

اورینت یکی دیگر از برندهای ژاپنی است که اولین بار در سال ۱۹۵۰ تأسیس شد و از آن زمان تاکنون به‌خاطر تولید ساعت‌های مچی غواصی باکیفیت در سراسر جهان شناخته شده است. کیفیت بسیار بالای ساعت‌های اورینت منجر به قرارگیری این برند در بین بهترین مارک ساعت مچی زنانه شده است.

۲۷. ساعت پولو 

مجموعه‌ی رالف لورن که در سال ۱۹۶۷ در آمریکا تأسیس شد اولین ساعت‌های خود با نام پولو را در سال ۲۰۰۹ روانه‌ی بازار کرد. از جمله مشخصات ساعت‌های زنانه این برند می‌توان به کیفیت بالا، قیمت مناسب، طراحی متنوع و منحصربه‌فرد اشاره کرد.

۲۸. ساعت رومانسون

ساعت‌های برند رومانسون در سراسر دنیا به دلیل دوام و کیفیت بالایی که دارند شناخته شده هستند. موتور ساعت‌های مچی این برند ساخت کشور سوئیس بوده و این مسئله می‌تواند خیال شما را بابت مقرون‌به‌صرفه‌بودن آن‌ها راحت کند. سایر مشخصات رومانسون شامل طراحی کلاسیک و ساده تا مدرن و پیچیده، استفاده از مواد اولیه باکیفیت و قیمت مناسب است.

۲۹. اسلازنجر

یکی از قدیمی‌ترین برندهای ساعت مچی زنانه در انگلستان اسلازنجر است که فعالیت خود را در سال ۱۸۸۱ آغاز کرد. مدل‌های متنوع ساعت‌های این برند از اسپرت تا کلاسیک طیف گسترده‌ای از سلایق گوناگون را پوشش داده است؛ به همین دلیل اسلازنجر در بین بهترین مارک ساعت مچی زنانه جایگاه ویژه‌ای داشته و طرافداران بیشماری را نیز به خود اختصاص داده است.

30. برند ساعت مچی امگا (Omega)

از بهترین برند ساعت مچی زنانه می‌توان به امگا اشاره کرد. Omega SA یک ساعت‌ساز لوکس مستقر در سوئیس است. کارخانه این برند در شهر Biel/Bienne قرار دارد. این شرکت که در سال ۱۹۰۳ توسط لوئیس برانت در La Chaux-de-Fonds تاسیس شد، قبلا به عنوان شرکت ساعت La Generale فعالیت می‌کرد تا اینکه در سال ۱۹۰۳ نام امگا را به کار برد و به Louis Brandt et Frère-Omega Watch & Co تبدیل شد. در سال ۱۹۸۴ این شرکت به طور رسمی نام خود را به Omega SA تغییر داد و موزه خود را در Biel/Bienne به روی عموم باز کرد. امروزه امگا یکی از شرکت‌های تابعه گروه سواچ است.

31. برند ساعت مچی اودمار پیگه (Audemars Piguet)

اودمار پیگه (Audemars Piguet) یک برند ساعت لوکس سوئیسی است که در سال ۱۸۷۵ توسط ژولز-لویی اودمار و ادوارد-اوگوسته پیگه تأسیس شد. این برند ساعت‌سازی از قدیمی‌ترین و معتبرترین برندهای ساعت در جهان است. اودمار پیگه در طول تاریخ فعالیت خود،‌ افتخارات زیادی کسب کرده است. این شرکت در سال ۱۹۷۲، اولین ساعت مچی لوکس جهان به نام رویال اوک را معرفی کرد که به عنوان یکی از نمادین‌ترین ساعت‌های جهان شناخته می‌شود.

اودمار پیگه همچنین در زمینه ساخت ساعت‌های پیچیده، مانند ساعت‌های کرونوگراف، توربیلون و ساعت‌های چندگانه، پیشگام است. ساعت‌های اودمار پیگه اغلب از مواد باکیفیت مانند طلا، پلاتین و تیتانیوم ساخته می‌شوند و دارای ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند کرونوگراف، توربیلون و Moon Phase یا همان نمایش حالت ماه هستند. این ساعت‌ها در سراسر جهان محبوبیت زیادی دارند و به‌عنوان یک نماد ثروت و موفقیت شناخته می‌شوند.

32. برند ساعت مچی برگت (Breguet)

برگت (Berget) یک برند ساعت سوئیسی است که در سال ۱۹۵۲ توسط هانس برگت (Hans Berget) تأسیس شد. این برند در ابتدا به تولید ساعت‌های مردانه و زنانه با طراحی ساده و کلاسیک مشغول بود؛ اما در دهه ۱۹۷۰، با تغییر ذائقه مشتریان، برگت نیز به طراحی ساعت‌های مدرن‌تر و امروزی‌تر روی آورد. امروزه، ساعت‌های زنانه برند برگت در سراسر جهان طرفداران زیادی دارند. این ساعت‌ها با طراحی زیبا، کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب، گزینه‌ای عالی برای زنانی هستند که به دنبال یک ساعت شیک و کاربردی هستند.

ساعت‌های زنانه برند برگت معمولاً از جنس استیل ضدزنگ ساخته می‌شوند. صفحه این ساعت‌ها معمولاً از جنس شیشه کریستال یاقوت کبود است که مقاومت بالایی در برابر خش و خراش دارد. ساعت‌های زنانه برند برگت معمولاً دارای ویژگی‌های مختلفی مانند کرونوگراف، تاریخ‌نما، تقویم و عقربه‌های شب‌نما هستند.

33. برند ساعت مچی متی تیسوت (Matthey-Tissot)

متی تیسوت یکی دیگر از بهترین برند ساعت مچی زنانه در این لیست است متی تیسوت یک شرکت ساعت‌سازی سوئیسی است که در سال ۱۸۸۶ توسط ادمون متی تیسوت تأسیس شد. از دلایل معروفیت این برند، ساعت‌های باکیفیت مقرون‌به‌صرفه‌اش است. متی تیسوت و ساعت‌هایش در سراسر جهان محبوبیت بالایی دارند و به عنوان یک گزینه مناسب برای افرادی که به دنبال ساعت‌های شیک می‌گردند، محسوب می‌شوند. از ویژگی‌های ساعت‌های متی تیسوت می‌توان به طراحی‌های متنوع برای سلیقه‌های مختلف، استفاده از مواد باکیفیت و قیمت مقرون‌به‌صرفه آن اشاره کرد.

34. ساعت مچی برند سون فرایدی (Seven Friday)

سون فرایدی (SevenFriday) بهترین برند ساعت مچی زنانه سوئیسی است که در سال ۲۰۱۲ توسط دو دوست به نام‌های دانیل ون ویت و مایکل لین تاسیس شد. ساعت‌های سون فرایدی به خاطر طراحی‌های منحصربه‌فرد و ظاهر متمایزشان معروف هستند. این ساعت‌ها اغلب از موادی مانند استیل ضدزنگ، تیتانیوم و فیبر کربن تولید می‌شوند و همچنین دارای صفحه‌های پیچیده‌ای هستند که زمان را به روش‌های جالب و غیرمنتظره‌ای نمایش می‌دهد. ساعت‌های سون فرایدی در سراسر جهان محبوبیت بالایی دارند و به عنوان یک برند لوکس و متمایز معروف هستند.

از ویژگی‌های متمایز ساعت‌های این برند می‌توان به طراحی مربعی صفحات آن، استفاده از مواد باکیفیت مانند استیل ضدزنگ، تیتانیوم و فیبر کربن و قیمت نسبتا بالای آن اشاره کرد. ساعت‌های سون فرایدی برای افرادی که به دنبال یک ساعت منحصربه‌فرد و متمایز هستند، گزینه مناسبی است. این ساعت‌ها برای استفاده روزمره و موقعیت‌های رسمی عالی هستند.

35. ساعت مچی برند کاسیو (Casio)

کاسیو یکی از بهترین برند و مارک‌های ساعت مچی زنانه است. برند کاسیو یک شرکت چندملیتی در زمینه تولید لوازم الکترونیکی است که دفتر مرکزی آن در شهر شیبویا، ژاپن قرار دارد. محصولات این شرکت شامل ماشین حساب، تلفن همراه، دوربین‌های دیجیتال، آلات موسیقی الکترونیکی و ساعت‌های آنالوگ دیجیتال می‌شوند. ساعت‌های کاسیو به دلیل طراحی‌های شگفت‌انگیز و ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارند، از بقیه برندهای ساعت مچی متمایز شده‌اند.

برند کاسیو دارای کالکشن های متفاوتی از ساعت مچی است و امروزه طیف گسترده‌ای از ساعت مچی زنانه را که به طرز خلاقانه‌ای طراحی شده‌اند، ارائه می‌دهد تا به هر زنی احساس خاص بودن نسبت به خود بدهد. کالکشن ساعت مچی‌های زنانه کاسیو شین، سری جنرال، جی ام اس و بی بی جی است.

36. ساعت مچی برند گس (Guess)

گس، ازجمله معروف‌ترین و بهترین برند ساعت مچی زنانه است. ساعت‌های گس که در سال ۱۹۸۳ معرفی شدند، پیشرو در ساعت‌های مد هستند که بهترین اکسسوری ها را با ظاهری متداول و همه کاره ارائه می‌دهند. توجه مداوم به ایده‌های جدید و طراحی پیشرفته، برندها را با روندهای امروزی مرتبط نگه می‌دارد. این مجموعه برای زنان بهترین طراحی‌ها، مواد و تکنولوژی مردانه را در برمی‌گیرد. مصرف‌کنندگان ساعت‌های گس اکثرا جوان، شیک و ماجراجو هستند.

37. ساعت مچی برند فسیل (Fossil)

برند فسیل در سال ۱۹۸۴ به عنوان یک محصول بین‌المللی توسط کارتسوتیس به پیشنهاد برادر بزرگ‌ترش کوستا کارتسوتیس تاسیس شد. محصولات این شرکت ساعت‌هایی با تکنولوژی مد روز و ظاهری قدیمی بود. فسیل عرضه اولیه عمومی خودش را در سال ۱۹۹۳ انجام داد. شرکت فسیل دارای استودیوهای طراحی در سوئیس نزدیک به شرکت رولکس، تاسیسات تولیدی در کشور چین و مراکز توزیع در دالاس، آلمان و آسیا است.

38. ساعت مچی برند مایکل کورس (Michael Kors)

مایکل کورس یکی از معروف‌ترین و بهترین برند ساعت مچی زنانه است که ساعت‌هایی با طرح، سبک و مدل‌های دستی متمایز از بقیه برندها دارد. مایکل کورس در سال ۱۹۸۱ تاسیس شد. این برند اکسسوری های متنوعی هم تولید می‌کند که به دلیل طراحی‌های مد روز و خوش بینانه که با مدرنیسم ترکیب شده است، شناخته می‌شود.

39. ساعت مچی برند ارنشا (EarnShaw)

نام ساعت‌ساز افسانه‌ای که ساعت‌هایش به هدایت سفرهای چارلز داروین در سراسر جهان کمک بزرگی کرد، روح ماجراجویی و اکتشاف در قلب اخلاق توماس ارنشا نهفته است. نام هر مجموعه‌ای از ساعت‌ها از یک کاوشگر، مکان و یا کشتی نمادین است که ارزش‌های توماس ارنشا را به خوبی مجسم می‌کند؛ شجاعت برای فرا رفتن از حد انتظار. ساعت‌های ارنشا به گونه‌ای طراحی می‌شوند که با دیگری متفاوت باشند. معمولا ساعت‌های زنانه ارنشا به خاطر حرکات پیچیده و صفحه‌های اسکلتون مشهور هستند. ارنشا امروزه یکی از مارک‌های معروف ساعت مچی زنانه در ایران به حساب میاید.

40. ساعت مچی برند تروساردی (Trussardi)

تروساردی توسط یک فلسفه به عنوان اولین برند سبک زندگی ایتالیایی تعریف می‌شود که مدرنیته را به ظرافتی جاودانه القا می‌کند. سبک زندگی تروساردی که توسط Joie de Vivre تقویت می‌شود، پیشرو و در عین حال قابل دسترس است. این برند همیشه بر حسی قوی از اجتماع، فراگیر بودن و همچنین مسئولیت زیست محیطی و اجتماعی متمرکز است. امروزه تروساردی بهترین برند ساعت مچی زنانه به شمار می‌رود.

41. ساعت مچی برند ورساچه (Versace)

ورساچه از بهترین برند و مارک‌های ساعت مچی زنانه است. گروه تایمکس، فعالیت خودش را در سال ۲۰۰۴، با بستن قرارداد بین تایمکس و ورساچه به منظور طراحی، ساخت، توزیع ساعت و جواهرات انحصاری آغاز کرد. برند ورساچه ساعت‌های جسور و گران‌بهایی را که بیانگر زیبایی آن هستند تولید می‌کند. این برند که منحصرا در کشور سوئیس ساخته می‌شود، به طرز هوشمندانه‌ای مشهورترین نمادش یعنی همان مدوسا و باروک را توصیف می‌کند. ساعت‌های مختلف که منحصرا با مواد پیچیده و مکانیزم های باکیفیت بالا تولید می‌شوند، طراحی‌های خلاقانه‌ای دارند. با پوشیدن ساعت ورساچه، زمان متفاوت می‌گذرد. این ساعت استایل کسانی را که آن‌ها را می‌پوشند، برجسته می‌کند

42. ساعت مچی برند تامی هیلفیگر (Tommy Hilfiger)

تامی هیلفیگر به خاطر طرح‌ها و مدل‌های اسپرت خود که نشان‌دهنده سبک کاملاً آمریکایی است مشهور است. به لطف این ویژگی‌ها، مدت طولانی است که به عنوان بهترین ساعت مچی زنانه طراحی شده برای بانوان شناخته شده است. در حالی که ساعت‌های تامی برای لباس‌های اسپرت و خیابانی مناسب‌تر هستند، به دلیل مجموعه‌ای متنوعی که او توسعه و ارائه کرده است، مدل‌های مناسبی برای لباس‌های کلاسیک وجود دارد.

43. ساعت مچی برند زنیت (Zenith)

ساعت‌های Zenith طراحی‌های مقاومت‌ناپذیری دارند. برند ساعت Zenith از منحصربه‌فرد‌ترین سبک در سوئیس است و طراحی‌های پیچیده آن مورد توجه و شگفت همه علاقه‌مندان به ساعت قرار گرفته است. قاب‌های ساعت این برند فوق‌العاده نازک و با صفحه‌های مخملی صیقلی هستند که هر خانمی را ترغیب می‌کند تا این مدل‌های ساعت را با لذت بپوشد. می‌توانید از مدل‌های ساعت زنانه زنیت که هر دو نوع چرم و استیل دارند به صورت روزانه و کلاسیک استفاده کنید. زنیت از برندهای مشهور در جهان است که محصولاتش در حاضر به عنوان بهترین ساعت مچی زنانه شناخته می‌شود.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما