10 قانون زنان و مردان خوش تیپ / رازهای ست اکسسوری با ساعت مچی !

طلا و جواهر اقتصاد 100: ساعت مچی بدون شک یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌ها در هر استایلی است که همواره برای داشتن ظاهری مرتب و زیبا ضروری است.

10 قانون زنان و مردان خوش تیپ / رازهای ست اکسسوری با ساعت مچی !

انتخاب اکسسوری های دیگر با توجه به ساعت و ست کردن آن‌ها با هم می‌تواند تغییر زیادی را در استایل شما به وجود بیاورد و استایل جذابی داشته باشید. در این مقاله چند مورد از بهترین اکسسوری های ساعت مچی را معرفی کرده‌ایم که هم برای خانم‌ها و هم آقایان کاربرد دارند.

1197

۱. ساعت مچی با دستبند بنگل

می‌توان گفت در بین گزینه‌های بهترین اکسسوری های ساعت مچی زنانه، بنگل فلزی یکی از رایج‌ترین موارد است. اول از همه بگوییم که منظور از بنگل در واقع دستبندهای النگویی شکل است که انعطاف پذیری ندارد و با یک قفل می‌توانید آن را باز و بسته کنید.

جنس بنگل می‌تواند از طلا، نقره و استیل با رنگ‌های متفاوت باشد، همچنین مدل‌های ساده و تراش‌دار یا نگین‌دار را می‌توانید انتخاب کنید. این مدل اکسسوری برای خانم‌ها به خصوص با ساعت‌های دارای قاب فلزی یا بدنه فلزی عالی می‌شود و اکثر اوقات‌ آن را با ساعت‌های کلاسیک ساده ست می‌کنند. رنگ فلز بنگل را با رنگ فلز مورد استفاده در ساعت ست کنید تا جذاب‌ترین ست ممکن را داشته باشید. 

1199

۲. ساعت مچی با دستبند چرمی

این مورد هم برای خانم‌ها و هم آقایان به یک اندازه مناسب است و از بهترین اکسسوری های ساعت مچی مردانه و زنانه است که جنسیت ندارد. دستبندهای چرمی مدل‌‌های مختلفی دارند، از چرم ساده گرفته تا چرم بافت دار، ترکیب مهره و چرم، مدل‌های پلاک دار استیل یا مواردی که با طلا ترکیب شده‌اند.

به همین دلیل هم دست‌تان باز است و می‌توانید با توجه به سلیقه و مدل ساعت خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. به طور مثال چرم دستبند را با یک ساعت با بند چرمی ست کنید یا بند فلزی ساعت را با پلاک یا بخش فلزی به کار رفته در ساعت هماهنگ کنید.

1200

۳. ساعت مچی و دکمه سردست ساده

مخصوصا برای موقعیت‌های رسمی و حرفه‌ای، دکمه سردست می‌تواند انتخاب بسیار جذابی باشد. می‌توانید از یک دکمه سردست فلزی ساده به عنوان بهترین اکسسوری های ساعت مچی همراه با یک ساعت بند فلزی به همان رنگ استفاده کنید تا هماهنگی جذابی را به دست آورید.

اگر هم از یک ساعت جواهردار و براق خاص استفاده می‌کنید، گیره سردست با جواهر و نگین انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود که استایل شما را ارتقا می‌دهد.

1201

۴. ساعت مچی مردانه با دستبند فلزی

مردان هم می‌توانند از دستبندهای فلزی یا بنگل‌‌های فلزی به همراه ساعت مچی استفاده کنند. چنین استایلی چه برای موقعیت‌های روزمره و چه موقعیت‌های خاص مناسب است و می‌توانید آن را هم با ساعت‌های اسپرت و هم مدل‌های تقریبا کلاسیک و کژوال ست کنید. برای پوشیدن این ست اکسسوری مردانه کافیست همان نکات قبلی در مورد ساعت زنانه را برای این مورد هم رعایت کنید:

از دستبند فلزی همراه با ساعت چرمی با قاب فلزی استفاده کنید.

حتما رنگ فلز دستبند را با رنگ فلز ساعت ست کنید.

به ابعاد و اندازه ساعت خود و ضخامت دستبند توجه کنید.

یک ساعت پرجزئیات و حجیم را با دستبند ساده ست کرده و تعادل را رعایت کنید.

1202

۵. ساعت مردانه با دستبند مهره‌ای

ساعت مهره‌ای یکی از بهترین اکسسوری های ساعت مچی مخصوصا برای آقایان است. تنوع بسیار بالایی در مورد دستبندهای مهره‌ای وجود دارد، به همین دلیل هم برای هر ساعتی می‌توانید دستبند متناسب را پیدا کنید و یک ست زیبا بسازید.

این دستبندها بیش از همه برای استایل‌های کژوال و روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرند اما از مدل‌‌های شیک و گرانقیمت در موقعیت‌های مهم‌تر هم می‌توانید استفاده کنید. بهترین انتخاب ساعت برای استفاده در کنار دستبند مهره‌ای هم ساعت با بند چرمی است.

1203

۶. ست مینمال با ساعت

نیازی نیست حتما از یک اکسسوری خیلی خاص یا همراه با جواهرات و طرح‌های خاص استفاده کنید تا ست زیبایی داشته باشید. علاوه بر این، انتخاب یک انگشتر به همراه دستبند می‌تواند ست شما را کامل‌تر کند و در عین حال ساده و شیک باقی بمانید.

یک پیشنهاد خوب این است که یک دستبند و انگشتر کاملا ساده استیل را با ساعت بند فلزی استیل ست کنید و ببینید که در عین سادگی چه مجموعه خاص و منحصر به فردی را خواهید داشت.

1205

۷. آویز ساعت و ساعت مچی

وقتی از اکسسوری ساعت مچی حرف می‌زنیم یکی از اولین انتخاب‌ها همین آویز ساعت است. آویز ساعت یکی از بهترین اکسسوری‌ های ساعت مچی است که خیلی راحت می‌توانید آن را به ساعت متصل کنید یا بردارید و خلاصه دست‌تان در انتخاب باز است. این آویزها هم از جنس طلا و هم جنس‌های استیل و بدلی ساخته می‌شوند و یک انتخاب شیک و ظریف برای خانم‌ها هستند.

خوبی این مورد این است که به راحتی با انواع ساعت در اندازه‌ها و استایل‌های مختلف با بندهای متفاوت ست می‌شود و می‌توانید در هر موقعیتی از داشتنش لذت ببرید. فقط سعی کنید ساعت طلایی را با آویز نقره‌‌ای و برعکس ست نکنید.

1206

۸. ست کردن جواهر و ساعت

این گزینه بدون شک یکی از بهترین اکسسوری های ساعت مچی برای خانم‌ها است. مخصوصا اگر یک ساعت با بند جواهر دار و کار شده انتخاب کرده‌اید، قطعا هیچ انتخابی بهتر از دستبند یا انگشتر جواهر برای ست کردن آن نیست.

اگر صفحه ساعت‌تان بزرگ است به یک دستبند تک ردیف ظریف بسنده کنید اما اگر ساعت ظریفی انتخاب کرده‌‌اید، می‌توانید با خیال راحت از مدل‌های چند ردیفی یا درشت هم استفاده کنید. اگر بتوانید از دستبند با سنگ‌ها و کریستال‌های مشابه ساعت استفاده کنید که عالیست، اما اگر امکان این کار هم نبود کافیست به سراغ مدل‌هایی با رنگ و طرح مشابه بروید.

۹. ست کردن ساعت مچی مردانه با زنجیر

زنجیرهای ساده طلا یا استیل باکیفیت چه به عنوان گردنبند و چه دستبند بین آقایان به شدت پرطرفدار است و مخصوصا در استایل‌های لوکس و خاص زیاد این زنجیرها را می‌بینیم. دستبندهای زنجیری را می‌توانید به راحتی با ساعت لوکس و جذاب خود استفاده کرده و از ترکیب زیبای این دو به عنوان بهترین اکسسوری های ساعت مچی لذت ببرید. بهترین پیشنهاد هم زنجیر طلا به همراه ساعت با قاب طلایی است.

۱۰. ست کردن انگشتر و ساعت

در مورد ساعت هم همان قواعد مربوط به ست کردن دستبند و ساعت که تا الان اشاره کردیم صدق می‌کند. نکته مهم این جاست که سبک کلی ساعت و انگشتر به هم بخورند، مثلا شما نمی‌توانید از یک انشگتر طلای جواهردار با ساعت دیجیتال کاسیو استفاده کنید.

ست کردن رنگ فلز انگشتر با بند یا قاب ساعت راحت‌ترین راه برای ست کردن آن‌ها است. به جز این‌ها می‌توانید ساعت‌های کلاسیک را با انگشتر رینگی ساده ست کنید و مدل‌های جواهردار زنانه را با انگشتر نگین‌دار ترکیب کنید.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما