معرفی 3 برند معروف ساعت برای خانم های سخت پسند و مد روز

طلا و جواهر اقتصاد 100 : چوپارد یکی از نام‌های معتبر در عرصه‌ی ساعت‌سازی است که طراحی‌های خلاقانه و بی‌پروای ساعت‌هایش آن را به یک برند صاحب سبک و هویت در زمینه‌ی ساخت ساعت مچی تبدیل کرده است.

معرفی 3 برند معروف ساعت برای خانم های سخت پسند و مد روز

ساعت چوپارد

ساعت‌های چوپارد با تکه‌های ظریف سنگ‌های قیمتی چون یاقوت و الماس آذین شده‌اند. از جمله مشخصات مدل‌های یکی از بهترین مارک‌های ساعت مچی زنانه می‌توان به نگین‌های شناور صفحه‌ی ساعت اشاره کرد که بر جذابیت‌های آن‌ها افزوده است.

 ساعت بریتلینگ

بریتلینگ از مطرح‌ترین برند‌هایی سوئیسی در جهان است. ساعت‌های این برند به دلیل طراحی الهام بخششان از طبیعت بسیار مورد توجه بوده و گاهی‌اوقات با الهام از دریا شکل قطب‌نما به خود می‌گیرند.

در واقع ساعت‌های بریتلینگ یکی از بهترین برندهای ساعت مچی زنانه مدل‌هایی کاربردی هستند که با صفحه‌ی فلزی بزرگ و بندهای چرمی در رنگ‌های چشم‌گیر عرضه می‌شوند.

ساعت شنل

شنل از جمله ظریف‌ترین و شیک‌ترین برندهای ساعت‌های لوکس است که به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد که عمده‌ی آن‌ها را مدیون کوکو شانل موسس این برند است توانسته در فهرست بهترین مارک ساعت مچی زنانه قرار بگیرد. برای بسیاری از خانم‌ها ساعت‌های شانل پرده‌های حریری هستند که با وسواس فراوان گلدوزی شده‌اند.

طراحی‌های ساده، شیک، ظریف و کلاسیک این ساعت‌ها، خانم‌های سخت پسند را به راحتی راضی می‌کند.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما