تأثیر ساعت‌های لوکس بر استایل شخصی افراد خوش تیپ

طلا و جواهر اقتصاد 100 : شاید کمتر کسی تصور می‌کرد که وقوع جنگ‌جهانی اول منجر به تولد ساعت‌های مچی همراهان همیشگی افراد مختلف تبدیل شود.

تأثیر ساعت‌های لوکس بر استایل شخصی افراد خوش تیپ

 در آن زمان سربازان از این ابزار کاربردی برای برنامه‌ریزی سریع‌تر حملات خود استفاده می‌کردند. اما امروزه این اکسسوری جایگاه ویژه‌ای را در دنیای وسایل جانبی به‌خود اختصاص داده است و استفاده از آن می‌تواند تأثیر بسزایی در استایل‌های مختلف شما ایفا کند. در بین برندهای گوناگون، تنوع و طراحی در برند اسمالتو واقعاً قابل توجه است. 

 

تاریخچه برند اسمالتو

پیش از پرداختن به تنوع و طراحی در برند اسمالتو بهتر است با تاریخچه‌ی این برند به‌صورت کلی آشنا شویم. فرانچسکو اسمالتو طراح معروف ایتالیایی در سال ۱۹۲۷ در شهر رجوکالابریا متولد شد. استعداد خاص او باعث شد که از همان کودکی کار خود را در شهر محل زادگاهش به عنوان خیاط آغاز کرده و زمانی که ۱۴ سال بیشتر ندارد، اولین لباس خود را طراحی کند.

بعد از آن، در سال ۱۹۶۲ اولین شرکت و خانه‌ی مد خود را در پاریس تأسیس کرده و به طراحی لباس برای سلبریتی‌ها، نوازندگان، رقصندگان و سران دولت‌های معروف به‌ویژه فرانسوا میتران و پادشاه مراکش حسن دوم مشغول شد. هرچند خیلی زود صنعت مد را به سایر رقبا واگذار کرده و در سال ۲۰۰۱ بعد از فروش نام تجاری خود به Alliance Designer تصمیم به بازنشستگی گرفت.

تاریخچه ساعت اسمالتو

البته نتیجه‌ی این تصمیم چندان هم به‌ضرر این برند نبود؛ چرا که بعد از ادغام آن‌ها این برند ایتالیایی معروف از ساعت‌های مچی خود رونمایی کرد که به‌دلیل قیمت مناسب و طراحی زیبا به سرعت به محبوبیت بالایی در نقاط مختلف دنیا دست یافتند.

دلایل استفاده از ساعت مچی

بعد از رونق گرفتن استفاده از تلفن همراه بسیاری از افراد ساعت‌های مچی خود را برای همیشه فراموش کرده و به جای آن از این گجت همه‌فن حریف استفاده کردند؛ اما هنوز هم دلایل متعددی برای خرید یک ساعت و ست کردن آن با استایل شما وجود دارد که در این بخش به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

دسترسی بالا و قیمت مناسب

بیشتر افراد تصور می‌کنند که با وجود تلفن همراه دیگر نیازی به ساعت مچی نیست؛ اما چطور می‌خواهید زمانی که مشغول کاری هستید و دستانتان کثیف است یا در جلسات مهم کاری هستید به سراغ موبایل خود رفته و مدام آن را چک کنید؛ بنابراین همواره می‌توان با خرید یکی از ساعت‌های کلاسیک اسمالتو در کنار مطلع شدن از زمان در موقعیت‌های گوناگون، جذابیت استایل را نیز به میزان قابل توجهی افزایش داد.

اکسسوری جذاب

به باور کارشناسان مد استفاده از اکسسوری‌های مختلف می‌تواند اثر شگفت‌انگیری بر استایل شما بگذارد؛ در نتیجه نباید به‌هیچ عنوان از آن‌ها غافل شد. گزینه‌های متعددی پیش روی خانم‌ها برای انتخاب اکسسوری مناسب قرار دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به حلقه، دستبند، کیف، پابند و... اشاره کرد؛ اما آقایان گزینه‌های محدودتری دارند که یکی از بهترین آن‌ها ساعت مچی است.

در حقیقت خانم‌ها و آقایان با تکیه بر تنوع و طراحی در برند اسمالتو می‌توانند مناسب‌ترین ساعت را با توجه به استایل خود انتخاب کرده و ترکیب جالب و خارق‌العاده‌ای را رقم بزنند.

قابلیت اطمینان بالا

ساعت‌ها از گذشته‌های دور پیش از اختراع برق وجود داشته‌اند؛ در نتیجه در مقایسه با ساعت موبایل که به شارژ باتری وابسته است، قابل اعتماد‌تر هستند و این هم یکی دیگر از دلایل خرید این اکسسوری فوق‌العاده محسوب می‌شود.

ساعت؛ امضای استایل

ساعت‌ها صرفاً وسیله‌هایی برای نشان دادن زمان نیستند؛ بلکه آثار هنری جذابی هستند که سازنده ساعت‌های متعددی را برای طراحی آن‌ها صرف کرده است تا اثر ارائه شده از سایر نمونه‌های موجود در بازار متفاوت باشد.

بنابراین اگرچه ساعت مچی زنانه امضای سازنده است اما می‌تواند در نهایت به عنوان امضای استایل خریدار نیز عمل کرده و او را از سایر اشخاص موجود در جمع متمایز کند. تنوع و طراحی در برند اسمالتو به‌گونه‌ای است که توجه خریداران زیادی را به خود جلب می‌کند.

کاربردهای گوناگون

همان‌طور که اشاره کردیم ساعت صرفاً وسیله‌ای برای نشان دادن زمان نیست و کاربردهای متعددی به‌خصوص برای کوهنوردان، خلبان‌ها، غواص‌ها و افراد مختلفی دارد که از آن برای بررسی پارامترهای گوناگونی مثل ارتفاع استفاده می‌کنند؛ در نتیجه به‌هیچ عنوان نمی‌توان موبایل را جایگزین کاملی برای این گجت کاربردی در نظر گرفت.

هدیه‌ای زیبا و ارزشمند

یکی از بهترین آیتم‌هایی که می‌توانید به عزیزان خود هدیه دهید ساعت‌های مچی اسمالتو است. ساعت از جمله گجت‌های کاربردی است که در نهایت نیز می‌توان آن را به عنوان میراثی ارزشمند برای نسل بعد به یادگار گذاشت.

چرا ساعت اسمالتو؟

مهم‌ترین پرسشی که ممکن است در ذهن شما ایجاد شود این است که چرا با وجود تنوع بالا در بازار ساعت‌های مچی به سراغ خرید ساعت‌های اسمالتو برویم؟ حقیقت این است که در طراحی این ساعت‌ها بر روی تک تک جزئیات به‌دقت فکر شده و رویکرد خلاقانه‌ای در روند ساخت آن‌ها به کار رفته است.

به همین دلیل در این قسمت به بررسی تنوع و طراحی در برند اسمالتو و مشخصاتی می‌پردازیم که این ساعت‌ها را به گزینه‌های مناسبی برای استفاده‌ی روزانه و زیبایی هرچه بیشتر استایل خانم‌ها و آقایان تبدیل کرده‌اند.

مشخصات کلی ساعت‌های اسمالتو

تنوع و طراحی در برند اسمالتو بسیار بالا است؛ اما هرکدام از این ساعت‌ها در عین حال با تم منحصربه‌فرد خود ساخته شده‌اند تا از سایر نمونه‌های موجود در بازار متفاوت باشند. مجموع مشخصات این ساعت‌ها شامل موارد زیر است:

تنوع بالا با قیمت مناسب

ترکیب رنگ‌های زیبا و جذاب

کیفیت فرانسوی در کنار اصالت ایتالیایی

دوام و ماندگاری بالا

توجه به جزئیات بدنه و قاب

شیشه‌های ساخته شده از کریستال معدنی که منجر به مقاومت بالا در برابر ضربه و خط و خش می‌شود.

مقاومت تا عمق ۵۰ متری آب

قاب‌هایی از جنس فولاد ضدزنگ

در مجموع باید اشاره کنیم که رویکرد بی‌همتا به‌کار رفته در ساخت این ساعت‌ها تنوع و طراحی شگفت‌انگیزی را در برند اسمالتو رقم زده که شامل به‌کاررفتن الماس یا کریستال‌های سواروسکی، کورونوگراف‌های دارای شمارنده‌های مختلف نزدیک مارک ساعت در برخی مدل‌ها و صفحات رنگی در مدل‌های دیگر است که تاریخ روز را هم نشان می‌دهند.

مشخصات ساعت اسمالتو

همه‌ی موارد فوق در کنار هم منجر به ظرافت، جذابیت و سبکی خاص و بی‌نظیر شده‌اند که در همان نگاه اول کاراکتر و شخصیت صاحب خود را نشان داده و توجه و نگاه همه‌ی حاضران در جمع را به خود جلب می‌کند.

زیر مجموعه‌های برند اسمالتو

برمبنای رویکرد خاص این برند ساعت‌های ۱۶ کالکشن مختلف آن دوبار در سال به‌روزرسانی شده تا تنوع و طراحی در برند اسمالتو به اوج خود برسد. این کالکشن‌ها که تعدادی از آن‌ها شامل موارد زیر است، مدل‌های گوناگونی را با بازه‌های قیمتی متفاوت برای خانم‌ها و آقایان شیک‌پوش به بازار عرضه می‌کنند:

Core

Roma

Arezzo

Taranto

Prato

Fiorella

Sport

Panarea

Mechanic

Allegra و...

محدوده‌ی قیمت ساعت اسمالتو

حال که با تنوع و طراحی در برند اسمالتو و تأثیر استفاده از ساعت‌های لوکس بر استایل شخصی آشنا شدیم؛ ممکن است بپرسید که حدود قیمت ساعت‌های این برند چقدر است؟ با توجه به این که این ساعت از دسته ساعت‌های سوئیسی است کیفیت و عمر بالایی داشته و قیمت آن نیز متوسط رو به بالا (بین ۹ تا ۱۵ میلیون تومان) است.

البته به دلیل متریال فوق‌العاده به کار رفته در ساخت این ساعت‌ها و کارایی بالایی که دارند می‌توان آن‌ها را کاملاً مقرون‌به‌صرفه در نظر گرفت. با این حال این برند کالکشن‌های متعددی را با قیمت‌های گوناگون به بازار عرضه کرده است تا افراد مختلف بتوانند حداقل یکی از آن‌ها را در بین مجموعه‌ی اکسسوری‌های خود داشته باشند.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما