این سنگ خوشرنگ با چاکرای قلب در ارتباط است

طلا و جواهر اقتصاد 100 : اسفند آخرین ماه از 12 ماه سال است. آکوامارین، سنگ ماه اسفند طیف رنگی بین آبی تا آبی –سبز دارد و با آن می‌توان جواهرهای بسیار زیبایی تولید کرد.

این سنگ خوشرنگ با چاکرای قلب در ارتباط است

سنگ ماه تولد اسفند، آکوامارین

 اسفندماهی‌ها حساس‌ترین، شهودی‌ترین و همدل‌ترین ماه در بین دوازده ماه سال هستند. به عنوان آخرین ماه سال، گویا اسفندی‌ها لذت و درد را ارج می‌نهند و زندگی را با تمام پستی و بلندی‌ها، ترس و امیدها می‌پذیرند و به پیش می‌روند. سنگ ماه تولد اسفند آکوامارین است که نماد شادی و درک بالا است.

از خواص سنگ آکوامارین می‌توان به شادی بخش بودن و افزایش هوش و ذکاوت در فرد اشاره کرد. آکوامارین برای درمان دردهایی که در ناحیه شکم، قلب و کبد وجود دارد مناسب است. این سنگ نماد امید، شجاعت و خلاقیت است و معنای عمیقی دارد. این سنگ زیبا و دلربا عشق، سلامتی و شادی را در فرد تقویت می‌کند و معمولا به رنگ آبی روشن است.

سنگ ماه تولد

هر ماه علاوه بر سنگ‌هایی که نام بردیم، تعداد سنگ مخصوص دیگری دارد که هر کدام از آن‌ها نیز ویژگی‌های خاصی دارند. اینجا سعی کردیم، اصلی ترین سنگ های ماه تولد را بررسی کنیم. به‌طور مثال، یشم سنگی است که در بین سنگ ماه تولد مهرماهی‌ها و بهمن ماهی‌ها مشترک است. یشم سبز به عنوان سنگی عرفانی شناخته می‌شود که برای صاحبش بخت و شانس خوب به همراه می‌آورد.

خواص سنگ یشم سبز به این صورت است برای درمان بیماری‌های کلیوی توصیه می‌شود که فرد بیمار آن را به صورت انگشتر یا آویز گردنبند استفاده کند. این سنگ به عنوان سنگ خرد است و ذهن شما را برای یک سو شدن و تصمیم درست گرفتن هدایت می‌کند و درواقع مانند یک عدسی تمامی افکار شما را روی یک هدف مشخص متمرکز می‌کند.

گفته می‌شود بر طبق این ادعا، اگر سنگ یشم سبز را زیر نازبالش خود قرار دهید، حافظه را تقویت می‌کند. از کاربردهای دیگر این سنگ می‌توا به تنظیم سوخت و ساز بدن اشاره کرد. سنگ یشم سبز چاکرای قلب را بهبود می‌بخشد و برای افرادی که در این چاکرا دچار اختلال هستند مناسب است.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما