سنگ یشم چه خواصی در زندگی اسفندماهی دارد؟

طلا و جواهر اقتصاد 100:برای سالیان طولانی و قرن ها تصور می شد که این سنگ ماه اسفند تنها یک گونه گوهر قیمتی و ارزشمند می باشد. در خلال سال ۱۸۶۳ این باور تغییر یافت.

سنگ یشم چه خواصی در زندگی اسفندماهی دارد؟

 سنگ ماه تولد اسفند: یشم

 دو گونه یشم کشف شد، یشم سبز درجه یک برمه ای یا ژادئیت Jadeite و سنگ نفریت Nephrite یا در واقع یشم کم قیمت که سختی آن از یشم سبز برمه کمتر است. یشم سبز برمه با سختی ۶٫۵ تا ۷ در ابعاد مو از سیلیکات سدیم و آلومینیوم در خانواده پرویکسین تشکیل یافته است و مجموعه گسترده و وسیعی از رنگ های سبز زمرد تا گونه های متنوع سبز، ارغوانی، صورتی، قرمز، قهوه ای، نارنجی و … وجود دارد. یشم سلطنتی Imperial Jade با استعداد رنگ سبز عمیق غنی به سبب وجود مقادیر بسیار بالای عنصر کروم در خود مشهورترین و مطلوب ترین گونه یشم و سنگ شانس ماه اسفند می باشد. کشور میانمار و گواتمالا سرشار از معادن نگین یشم سبز یا ژادئیت می باشد، اما در کشور ژاپن و قسمت های جنوب غربی آمریکا نیز این سنگ شانس ماه اسفند مشاهده شده است.

قدرت ماورایی یشم سنگ ماه تولد اسفند:

یشم به عنوان یک گوهر قیمتی و گرانبها و سنگ متولد اسفند دارای گذشته و تاریخ بسیار زیادی است و قرن ها قسمتی از زندگی و فلسفه ساکنین قاره کهن نیز بوده است. یشم غالبا به عنوان یک سمبل خلوص و آرامش شهرت دارد. باور عموم بر این است که برای هر کسی هماهنگی، دوستی و شانس را جذب و به ارمغان می آورد. نقل شده که در سنت باستانی مردم چین، یشم سمبل همه پنج فضیلت بشریت می باشد که آن ها عبارتند از: حکمت، همدردی، عدالت، فروتنی و شجاعت که در نتیجه بیشتر این سمبل های ستودنی را در تکه نگین های یشم حک می کنند. گردنبند یشم به عنوان «سنگ قلب» مشهور است و میتوان بیان کرد که استفاده از این نگین به عنوان گردنبند سنگ ماه تولد اسفند و یا نگین انگشتر ماه اسفند ارتباط مستقیمی با چاکرای چهارم یعنی قلب دارد و همینطور اثرات مثبتی بر هرگونه اتفاقات مرتبط با درون قلب ما، از جمله عشق و روابط دوستانه دارد. یشم سنگ تولد اسفند و شهریور می باشد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما