معرفی یکی از سنگ های متولدین اسفند ماه + خواص فوق العاده

طلا و جواهر اقتصاد 100: ژاسپر یا جاسپر از انواع کلسدونی است و در زبان یونانی به معنی سنگ لکه‌دار است.

معرفی یکی از سنگ های متولدین اسفند ماه + خواص فوق العاده

جاسپر ، سنگ ماه تولد اسفند

 لکه‌ها در اثر وجود مواد معدنی، خاکستر یا رسوب در ساختار سنگ ایجاد می‌شوند. رنگ سنگ جاسپر معمولاً قهوه‌ای است اما در طیف رنگ‌های مختلف در طبیعت یافت می‌شود. وجود عنصر آهن علت رنگ جاسپر است. جاسپر در سراسر جهان یافت می‌شود اما بیشتر نمونه‌ها از هند یا استرالیا می‌آیند.

خواص درمانی جاسپر، سنگ اسفند ماه

برای کاهش استرس و ایجاد آرامش، جاسپر به همراه داشته باشید. جاسپر سنگی ایده آل برای آرامش اعصاب و افزایش تمرکز و سنگی فوق‌العاده برای دفع کابوس یا افکار مضر است. جاسپر سنگ شجاعت است، عزمی راسخ در همه کارها به ارمغان می‌آورد. فرد را تشویق می‌کند که در مواجهه با مشکلات با خود صادق باشد و به فرد کمک می‌کند که ناامنی‌ها و ترس‌ها را بشناسد و بر آن غلبه کند و قاطعانه پیش برود. قرار دادن ژاسپر روی هر چاکرا به‌نوبه خود، باعث پاک‌سازی، تقویت و تنظیم مجدد چاکراها می‌شود. همه‌ی ژاسپر ها انرژی آرام و هماهنگی را برای مدیتیشن فراهم می‌کنند. آن‌ها برای تمرکز در ابتدای مدیتیشن عالی هستند و انتقال به حالت مراقبه را آسان می‌کنند. ژاسپر قرمز برای خلق‌وخوی مضطرب، سرخوردگی‌های احساسی و وضوح اندیشه عالی است. گفته می‌شود. همچنین باعث افزایش اعتمادبه‌نفس، شجاعت، تعادل و آرامش می‌شود.

سنگ راف جاسپر قرمز ، سنگ متولدین اسفند

جاسپر برای هنگام بیماری طولانی‌مدت یا بستری در بیمارستان فوق‌العاده است. انرژی‌های آن قدرت تدریجی و سرزندگی دوباره را به ارمغان می‌آورد، درحالی‌که به فرد در درک و تحمل این تجربیات ناامیدکننده یا دردناک کمک می‌کند. ژاسپر سطح انرژی بدنی را افزایش می‌دهد. همچنین برای دوره‌های طولانی روزه‌داری مفید است. ژاسپر برای ترک سیگار سنگ قابل‌توجهی است و ممکن است به کاهش مصرف بیش‌ازحد الکل کمک کند. اعتقاد بر این است که جاسپر باروری را افزایش می‌دهد و برای حاملگی مفید است. این سنگ ماه تولد اسفند یک داروی تقویت جنسی قوی و احیاکننده اسپرم است، به‌ویژه هنگامی‌که با گارنت یا توپاز ترکیب شود. ژاسپر در درمان اختلالات کلیه، طحال، مثانه، کبد و معده مفید است. همچنین به تعادل محتوای مواد معدنی و تنظیم منابع آهن، روی و منگنز در بدن کمک کند. ژاسپر در تقویت جریان خون، به‌ویژه خون‌دماغ مفید است و همچنین به کاهش بواسیر کمک می‌کند. صرع و نقرس را تسکین می‌دهد و برخی مواقع از آن برای درمان از دست دادن حس بویایی استفاده می‌کنند.

جاسپر به‌عنوان سنگ «باران‌آور» شناخته می‌شود، از دوران باستان و قرون‌وسطی به‌عنوان سنگ پیشگویی از «طوفان‌ها»، باد و باران مورداحترام قرارگرفته است که برای صرفه‌جویی در برداشت محصول در دوره‌های خشک‌سالی یا نجات کشتی‌ها استفاده می‌شده.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: مدتی است موضوع مالیات بر عایدی سرمایه در بخش معاملات طلا چالش‌هایی را در فضای مجازی به دنبال…

اخبار سلامت

سینما در سینما