ناتینگ در فکر توسعه اولین ساعت هوشمند خود است

اقتصاد ۱۰۰ - گواهی‌های مختلف نشان می‌دهند که برند ناتینگ در حال توسعه اولین ساعت هوشمند خود است.

ناتینگ در فکر توسعه اولین ساعت هوشمند خود است

به گزارش گروه دانش و فناوری، در طی یک سال گذشته، برند ناتینگ موفق شده است که با ارائه محصولاتی جذاب و به لطف طراحی زیبای شفاف توجه کاربران زیادی را به سوی خود جلب کند. در حالی که ناتینگ قصد دارد در ماه آینده میلادی از گوشی جدید خود موسوم به ناتینگ فون ۲ رونمایی کند، به نظر می‌رسد این برند برنامه دارد با عرضه اولین ساعت هوشمند وارد بازار محصولات پوشیدنی شود. 

افشاگری شناخته‌شده به نام Mukul Sharma به تازگی موفق شده است که به نشان تجاری و گواهی‌های ناتینگ دست پیدا کند که خبر از توسعه ساعت هوشمند این برند می‌دهد. اوایل سال جاری بود که ناتینگ یک نشان تجاری با نام CMF BY Nothing را ثبت کرد. حالا اخیرا نیز این نشان تجاری با شناسه مدل D395 در یک گواهی دیده شد که به عنوان یک ساعت هوشمند طبقه‌بندی شده است. 

البته نباید فراموش کنیم که ثبت این نشان تجاری به این معنا نیست که ناتینگ قطعا یک ساعت هوشمند عرضه خواهد کرد. با این وجود، نشان تجاری جدید ناتینگ نشان می‌دهد که ناتینگ در فکر توسعه یک محصول پوشیدنی است که احتمالا در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد. نشان تجاری به شرکت‌ها کمک می‌کند که حق توسعه و عرضه محصولات جدید خود را حفظ کنند. 

شایان ذکر است که مدیرعامل برند ناتینگ، کارل پی، اواخر سال جاری میلادی اعلام کرد که در حال استفاده از یک ساعت گلکسی واچ ۵ پرو است تا  بیشتر و عمیق‌تر با ساعت‌های هوشمند آشنا شود. این موضوع به خودی خود نشان می‌دهد که ناتینگ به طور جدی درباره عرضه یک ساعت هوشمند فکر می‌کند. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما