اولین نتایج فوق‌العاده بنچمارک تراشه M2 Ultra منتشر شد

اقتصاد ۱۰۰ - تراشه M2 Ultra اپل به معنای واقعی یک هیولا در ابعاد یک پردازنده است!

اولین نتایج فوق‌العاده بنچمارک تراشه M2 Ultra منتشر شد

به گزارش گروه دانش و فناوری،اولین نتایج بنچمارک برای تراشه جدید M2 Ultra اپل در Geekbench 6 ظاهر شده است که نگاهی دقیق‌تر به بهبود عملکرد پردازنده ارایه می‌دهد. این تراشه رده بالا در مدل‌های جدید مک استودیو و مک پرو که ۲ روز دیگر عرضه می‌شوند، در دسترس خواهد بود.

در حال حاضر تفاوت‌های معنی‌داری در نتایج دیده می‌شود و در این نتایج مک استودیو با تراشه M2 Ultra، امتیازهای تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب حدود ۲۸۰۰ و ۲۱۷۰۰ دارد. همانطور که انتظار می‌رفت، این نمرات تایید می‌کند که تراشه M2 Ultra تا ۲۰ درصد عملکرد پردازنده سریع‌تری را در مقایسه با M1 Ultra ارایه می‌دهد و این دقیقا همان چیزی بود که اپل هم در توضیحاتش در موقع معرفی این چیپست گفته بود. این آمار همچنین به این معنی است که M2 Ultra اکنون سریع‌ترین تراشه‌ای است که اپل تاکنون عرضه کرده است.


 

جالبتر اینکه این امتیازات نشان می‌دهد که مک پرو جدید عملکرد کلی پردازنده حدود ۲ برابر سریعتر از بالاترین کانفیگ مک پرو مبتنی بر اینتل با پردازنده ۲۸ هسته‌ای Xeon W را به ارمغان می‌آورد. حالا زمانی که متوجه شویم که قیمت مک پرو جدید از ۶۹۹۹ دلار شروع می‌شود، بیشتر این شاهکار اپل به چشم می‌آید، زیرا قیمت مدل ۲۸ هسته‌ای مک پرو اینتل از ۱۲۹۹۹ دلار شروع می‌شود که تقریبا دو برابر بیشتر است. اپل در جریان رویداد WWDC امسال گفت که مک پرو جدید تا ۳ برابر سریعتر از مک پرو مبتنی بر اینتل است، اما این سیستم مناسب افراد بسیار حرفه‌ای در زمینه‌هایی مانند رمزگذاری ویدیو و شبیه‌سازی سه بعدی می‌آید.

مک استودیو و مک پرو جدید اکنون برای سفارش در دسترس هستند و از روز سه شنبه ۱۳ ژوئن (۲۳ خرداد) هم به دست مشتریان می‌رسند و هم در فروشگاه‌ها عرضه می‌شوند.

برای اطلاع از جزییات سخت افزاری مک استودیو خبر معرفی این دستگاه و برای اطلاع از مشخصات سخت افزاری مک پرو، خبر مربوط به آن را مطالعه کنید.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما