گلکسی تب اس ۹ اولترا در گواهی FCC لیست شد

اقتصاد ۱۰۰ - تبلت پرچمدار سامسونگ احتمالا با همراه با گوشی‌های تاشو این برند معرفی خواهد شد.

گلکسی تب اس ۹ اولترا در گواهی FCC لیست شد

به گزارش گروه دانش و فناوری،گلکسی تب اس ۹ اولترا قرار است به عنوان تبلت پرمیوم سامسونگ برای سال ۲۰۲۳ روانه بازار شود و برخی از شایعات نیز اذعان داشته‌اند که این تبلت از نظر مشخصات فنی و حتی قیمت به رقیبی برای سری آیپد پرو اپل بدل خواهد شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، گلکسی تب اس ۹ اولترا به تازگی در گواهی FCC لیست شد. در این راستا، به نظر می‌رسد این تبلت قدرتمند مراحل ساخت را پشت سر گذاشته و اما برای عرضه جهانی است. 

شایان ذکر است متاسفانه در لیست گواهی FCC هیچکدام از مشخصات فنی گلکسی تب اس ۹ اولترا ذکر نشده است ولی به لطف شایعات و گزارش‌های قبلی، بخشی از مشخصات فنی تبلت پرچمدار سامسونگ فاش شده است. 

طبق گزارش‌های غیر رسمی، گلکسی تب اس ۹ اولترا از نمایشگر ۱۴٫۶ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. به علاوه، قلب تپنده این تبلت تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو خواهد بود که انرژی آن توسط باتری ۱۱۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۴۵ واتی تامین می‌شود. شایعه شده است که تبلت پرمیوم سامسونگ با گواهی ضد آب و گردو‌غبار IP68 عرضه خواهد شد. طراحی گلکسی تب اس ۹ اولترا قبلا در تصاویر رندری نیز دیده شده بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز زمان رونمایی سری گلکسی تب اس ۹ مشخص نیست ولی انتظار می‌رود سری تبلت‌های پرچمدار سامسونگ در ماه ژوئیه سال جاری میلادی و همراه با گوشی‌های تاشو این برند یعنی گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ معرفی شود. در دومین رویداد آنپکد، شاهد رونمایی از سه تبلت گلکسی تب اس ۹ اولترا، تب اس ۹ پلاس و تب اس ۹ نیز خواهیم بود. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما