تبلت پیکسل با بخشی از مشخصات فنی خود در لیست فروشگاه آمازون قرار گرفت

اقتصاد ۱۰۰ -تبلت موردانتظار گوگل در حالی که هنوز معرفی نشده است، در فروشگاه آمازون ثبت و مشخصات فنی آن فاش شد.

تبلت پیکسل با بخشی از مشخصات فنی خود در لیست فروشگاه آمازون قرار گرفت

به گزارش گروه دانش و فناوری،انتظار می‌رود گوگل در طی کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O که در ۲۰ اردیبهشت برگزار می‌شود، از جدیدترین محصولات خود شامل تبلت پیکسل، گوشی تاشو پیکسل فولد و پیکسل 7a رونمایی کند. حالا در فاصله تنها چند روز مانده به معرفی رسمی اولین تبلت گوگل، این محصول موردانتظار امروز در لیست فروشگاه آماژون ژاپن قرار گرفت و بخشی از مشخصات فنی فاش شد. 

همانطور که در تصاویر لیست آمازون تبلت پیکسل مشخص است، این تبلت در دو رنگ به نام‌های Porcelain (بدنه بژ با حاشیه سفید) و Hazel (بدنه سبز با حاشیه سیاه) عرضه خواهد شد. به علاوه، تبلت گوگل برای کانفیگ حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با برچسب قیمتی ۷۹۸۰۰ ین در لیست این فروشگاه قرار گرفته است که معادل ۵۹۱ دلار به شمار می‌رود. قبلا نیز گزارشی ادعا کرده بود که تبلت پیکسل با قیمتی بین ۶۰۰ تا ۶۵۰ یورو عرضه خواهد شد. 

شایان ذکر است صفحه فروش تبلت پیکسل اندکی پس از قرارگیری در وبسایت آمازون ژاپن حذف شد ولی برخی از کاربران و وبسایت WinFuture موفق شدند مشخصات فنی اعلام‌شده در لیست این محصول را استخراج کنند. براساس اطلاعات فاش شده، تبلت پیکسل از تراشه تنسور G2 بهره خواهد برد که با حافظه رم ۸ گیگابایتی LPDDR5 و دو مدل حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی UFS 3.1 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. منبع تغذیه این سخت‌افزار باتری داخلی ۲۷ وات‌ساعتی است که قادر خواهد بود تا ۱۲ ساعت به طور مداوم به پخش ویدئو بپردازد. 

پنل جلویی تبلت پیکسل میزبان نمایشگر ال‌سی‌دی ۱۰٫۹۵ اینچی خواهد بود که از رزولوشن تصویر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ و قلم USI 2.0‌ پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر همچنین قادر است به نرخ روشنایی حداکثری ۵۰۰ نیتی دست پیدا کند که رقم خوبی محسوب می‌شود. در پنل پشتی تبلت پیکسل شاهد دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی خواهیم بود که از اندازه پیکسلی ۱٫۱۲ میکرومتری و گشودگی دیافراگم f/2.0 بهره می‌برد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با ویژگی‌های فنی مشابه سنسور پشتی خواهد بود. متأسفانه هر دو دوربین تبلت گوگل از ویژگی فوکوس ثابت برخوردار خواهند بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که تبلت پیکسل از اسپیکر چهارگانه و درگاه USB Type-C 3.1 Gen 1 بهره خواهد برد. به علاوه، لیست FCC اخیرا تایید کرد که تبلپ گوگل از وای‌فای ۶، بلوتوث نسخه ۵٫۲ و ویژگی باند فوق عریض (UWB) پشتیبانی خواهد کرد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما