بررسی اولیه پیکسل 7a همه چیز درباره این گوشی را لو داده است

اقتصاد ۱۰۰ -در حالی که هنوز میان‌رده گوگل معرفی نشده است، کاربری ویدئویی از این گوشی منتشر کرده است که طراحی آن را نشان می‌دهد.

بررسی اولیه پیکسل 7a همه چیز درباره این گوشی را لو داده است

به گزارش گروه دانش و فناوری، با این روندی که لو رفتن محصولات گوگل در سال‌های اخیر داشته‌اند،‌ رویداد‌های رونمایی از محصولات این شرکت صرفا برای حفظ ظاهر است زیرا شایعات و اطلاعات کامل محصولات گوگلی همیشه قبل از رونمایی از محصول فاش می‌شوند. این موضوع برای محصولات مورد انتظار گوگل شامل تبلت پیکسل، پیکسل 7a‌ و پیکسل فولد نیز صدق می‌کند و تا به امروز جزئیات فنی این سه دستگاه به طور کامل لو رفته است. در این راستا، امروز ویدئویی جدید از میان‌رده گوگل موسوم به پیکسل 7a در دسترس کاربران قرار گرفت که طراحی و مشخصات فنی این گوشی را تایید می‌کند. 

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، یوتیوبری به نام Munchy ویدئویی مفصل از پیکسل 7a به اشتراک گذاشته است. این یوتیوبر موفق شده است نسخه آبی‌رنگ پیکسل 7a به نام (Arctic Blue) را خریداری کند و در این ویدئو آن را به نمایش بگذارد. همانطور که در ویدئو Munchy مشخص است، پیکسل 7a‌ از طراحی دو گوشی پیکسل 6a و پیکسل ۷ وام خواهد گرفت. البته علی‌رغم اندازه نمایشگر مشابه ۶٫۱ اینچی پیکسل 7a با پیکسل 6a، میان‌رده جدید گوگل مقداری عریض‌تر و طویل‌تر از نسل قبلی خواهد بود. 

این ویدئو همچنین تایید می‌کند که پیکسل 7a‌ به نمایشگر ۹۰ هرتزی و تراشه تنسور G2 مجهز خواهد بود که با حافظه رم ۸ گیگابایتی همراه می‌شود. برای مقایسه، پیکسل 6a در نسخه حافظه رم ۶ گیگابایتی روانه بازار شده است. در این راستا، انتظار می‌رود گوشی جدید گوگل از نظر عملکرد پردازشی با بهبود چشمگیری همراه شود. منبع تغذیه این سخت‌افزار باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر ۲۰ واتی خواهد بود. همچنین با اضافه شدن شارژ بی‌سیم ۵ واتی، شاهد اولین پیکسل مقرون به صرفه هستیم که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. دیگر مشخصات فنی پیکسل 7a شامل قابلیت تشخیص چهره و وزن ۱۹۳ گرمی می‌شود.

شایان ذکر است Munchy‌ تصاویری را نیز با دوربین دوگانه پیکسل 7a ثبت کرده است و آن‌ها در اختیار کاربران قرار داده است. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی این گوشی می‌تواند با قابلیت ترکیب پیکسلی، تصاویر ۱۶ مگاپیکسلی تولید کند. این یوتیوبر ادعا کرده است که لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی نیز قادر است تصاویر ۱۶ مگاپیکسلی ثبت کند که کمی عجیب به نظر می‌رسد. به طور کلی، تصاویر ثبت شده توسط پیکسل 7a از کیفیت بسیار خوبی بهره می‌برند و انتظار می‌رود میان‌رده جدید گوگل تجربه عکاسی لذت بخشی را برای کاربران به ارمغان بیاورد. 

در نهایت باید اشاره کرد که پیکسل 7a در طی کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O گوگل که در تاریخ ۱۰ مه (۲۰ اردیبهشت) برگزار می‌شود معرفی خواهد شد. گزارش شده است که این گوشی با قیمت ۵۰۰ دلاری به فروش خواهد رسید. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما