پیکسل 7a احتمالا قدرتمندترین گوشی سری پیکسل A خواهد بود

به تازگی گزارشی منتشر شده است که خبر از حافظه رم 8 گیگابایتی میان‌رده جدید گوگل می‌دهد.

پیکسل 7a احتمالا قدرتمندترین گوشی سری پیکسل A خواهد بود

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل ازجی اس ام ،دیروز ویدئویی از نسخه پیش از تولید نسل جدید میان‌رده سری پیکسل گوگل یعنی پیکسل 7a منتشر شد که طراحی این گوشی را نشان می‌داد. در این ویدیو که از یک گروه شخصی فیس‌بوکی ویتنامی به خارج درز کرده بود مشخص شد که سری پیکسل 7a با نمایشگر 90 هرتزی عرضه خواهد شد که در مقایسه با نمایشگر 60 هرتزی پیکسل 6a بهبود قابل توجهی محسوب می‌شود. حالا امروز افشاگری به نام Chun نیز از کانفیگ حافظه رم و حافظه داخلی این گوشی پرده برداشته است. اگر این گزارش درست باشد، پیکسل 7a را می‌توان قوی‌ترین گوشی سری پیکسل A نامید.

طبق این گزارش، گوگل نسخه فاش شده از پیکسل 7a را غیرفعال کرده است و گوشی وارد صفحه اصلی نمی‌شود. در واقع، با روشن کردن دستگاه کاربر تنها به صفحه بوت سریع هدایت می‌شود. با این وجود، صفحه بوت سریع پیکسل 7a به روشنی تایید می‌کند این گوشی با حافظه رم 8 گیگابایتی LPDDR5 عرضه خواهد شد که توسط سامسونگ توسعه داده شده است. به علاوه، حافظه داخلی پیکسل 7a نیز برابر با 128 گیگابایت است که احتمالا از نوع UFS 3.1 خواهد بود. در این راستا، پیکسل 7a به نسبت نسل قبلی خود گوشی قدرتمندتری خواهد بود چرا که پیکسل 6a از حافظه رم 6 گیگابایتی LPDDR4x بهره می‌برد.

شایان ذکر است شایعات قبلی ادعا کرده‌اند که پیکسل 7a از نمایشگر فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی 90 هرتزی و تراشه تنسور G2 بهره خواهد برد. پنل پشتی پیکسل 7a نیز میزبان دوربین دوگانه شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی IMX787 و لنز فوق عریض IMX712 خواهد بود. در حالی که هنوز جزئیات باتری این گوشی هوشمند مشخص نشده است، برخی از گزارش اذعان داشته‌اند که پیکسل 7a از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد. 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز