گوگل رسما عرضه پیکسل فولد را تایید کرد

اقتصاد ۱۰۰ -غول فناوری آمریکایی امروز با انتشار تیزری زمان رونمایی از اولین گوشی تاشو خود را اعلام کرد.

گوگل رسما عرضه پیکسل فولد را تایید کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری، براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، گوگل امروز با انتشار توئیتی رسما عرضه و زمان رونمایی از اولین گوشی تاشو خود موسوم به پیکسل فولد را اعلام کرد. همانطور که شایعات نیز قبلا اذعان داشته بودند، پیکسل فولد در طی کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O که در تاریخ ۱۰ مه مصادف با ۲۰ اردیبهشت برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد. 

گوگل به همراه اعلام زمان رونمایی پیکسل فولد ویدئویی نیز از این گوشی به اشتراک گذاشته است که ظاهر آن را از همه زوایا نشان می‌دهد و به نوعی طراحی پیکسل فولد را تایید می‌کند. رندرهایی که از اولین گوشی تاشو گوگل در این ویدئو به نمایش گذاشته شده است با تصاویر رندی که قبلا از این گوشی فاش شده است به طور کامل مطابقت دارد. 

تیزر ویدئویی پیکسل فولد نوار دوربین مشابه سری پیکسل ۷ را نشان می‌دهد که احتمالا در خود دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دو سنسور تله‌فوتو / فوق عریض ۱۰٫۸ مگاپیکسلی را جای خواهد داد. به علاوه، فرم فکتور گوشی تاشو گوگل مشابه گلکسی زد فولد ۴ است. یکی ویژگی‌های برجسته طراحی پیکسل فولد ضخامت کم بدنه دستگاه با وجود برآمدگی ماژول دوربین است. نمایشگر کاور نیز ظاهرا از قابلیت نمایشگر همیشه روشن (AOD) بهره خواهد برد. 

در نهایت باید اشاره کرد که پیکسل فولد به احتمال زیاد از نمایشگر داخلی ۷٫۶ اینچی و نمایشگر کاور ۵٫۸ اینچی برخوردار خواهد بود. هر دو این نمایشگر از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی خواهند کرد. قلب تپنده دستگاه تراشه اختصاصی تنسور G2‌ خواهد بود که با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی همراه خواهد شد. منبع تغذیه این سخت‌افزار باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. گزارش شده است که پیکسل فولد با برچسب قیمتی گران‌قیمت ۱۸۰۰ دلاری روانه بازار خواهد شد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما