اپل در حال ذخیره‌سازی محموله‌های مک بوک ایر ۱۵ اینچی است

اقتصاد ۱۰۰ - تامین‌کننده‌های اپل در حال انبار کردن مک بوک ایر ۱۵ اینچی هستند که نشان از معرفی قریب‌الوقوع آن دارد.

اپل در حال ذخیره‌سازی محموله‌های مک بوک ایر ۱۵ اینچی است

به گزارش گروه دانش و فناوری،  زنجیره تامین اپل شروع به ذخیره‌سازی مک بوک ایر ۱۵ اینچی که مدت‌هاست شایعه شده، کرده است. این گزارش می‌گوید که انتظار می‌رود این لپ تاپ در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل که از ۵ ژوئن (۱۵ خرداد) آغاز می‌شود، معرفی شود.

با وجود عرضه مک بوک ایر ۱۵ اینچی در آینده نزدیک، منابع بر این باور هستند که فروش مک بوک در سال ۲۰۲۳ به دلیل فروش ناامید کننده در نیمه اول امسال، احتمالا با کاهش تک رقمی مواجه خواهند شد. این منابع همچنین گفته‌اند که مک بوک ایر ۱۵ اینچی به دلیل اینکه به نسبت بقیه محصولات جدید چیزی به جز صفحه نمایش بزرگتر برای ارایه ندارد، کشش خاصی در مشتریان ایجاد نمی‌کند که بتواند فروش را بالا ببرد.

مارک گورمن از بلومبرگ انتظار دارد که مک بوک ایر ۱۵ اینچی در WWDC امسال معرفی شود. از طرف دیگر مینگ چی کو تحلیلرگر اپل نیز گفته که مدل ۱۵ اینچی مانند مک بوک ایر ۱۳ اینچی از تراشه M2 با کانفیگ‌های گرافیکی متعدد پشتیبانی می‌کند.

هیچ تغییری در طراحی مک بوک ایر ۱۵ اینچی به جز نمایشگر بزرگتر آن شایعه نشده است؛ بنابراین به نظر می‌رسد به مانند مدل ۱۳ اینچی دارای یک بریدگی میزبان دوربین 1080p، یک پورت شارژ مگ سیف ۳، دو پورت تاندربولت ۳، یک جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری، کیبورد سوییچ قیچی با دکمه پاور تاچ آیدی و یک ترک پد فورس تاچ خواهد بود.

منابع بر این باورند که در صورت عرضه مک بوک‌های جدید با تراشه‌های ۳ نانومتری، فروش مک بوک‌ها در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ بهبود خواهد یافت، اما TSMC تراشه‌های اپل با مشکلات در عملکرد تولید ۳ نانومتری خود مواجه شده است، بنابراین مشخص نیست که چه زمانی تراشه M3 اپل معرفی شود.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما